Content Marketing Strategija

cm


Izgradnja pravilne Content marketing strategije ima za cilj da po već proverenim metodama izgradi organizovani sistema sa specifičnim ciljevima, metrikom i procesima koji će sadržaj prilagoditi tačno zadatim predhodno određenim ciljevima I rezultatima. Na taj način se gradi konciznost, stil I nacin pisanja I pravac koji vodi do predhodno definisanih ciljeva.

Dobro definisanje strategija igra veoma važnu ulogu u ostvarivanju zacrtanih ciljeva . Iz tog razloga je potrebno što detaljnije razraditi strategiju i ispratiti što je moguće više već utvrđenih elemenata koji postižu uspešnost u definisanju strategije.


1. Publika (Audience)

Da bi ispričali priču o svom brendu prije nego je počnete kreirati morate prvo znati kome pričate svoju priču. Zato će vaš prvi korak mora biti da identifikujete publiku koju pokušavate da ciljate svojim sadržajem. Postoji više načina da to učinite:

Anketirajti svoje postojeće kupce

Istražiti trendove u industriji

Znati ko sigurno nije vaša publika

Pažljivo pratiti koga ciljaju vaši konkurenti

Tek pošto uradite ove zadatke možete praviti planove za kreiranje sadržaja. Ukoliko ste utrošili vreme I energiju da kreirate kvalitetan sadržaj, a taj sadržaj predstavili publici koju ta oblast ne zanima uzalud ste potrošili vreme.


2. Pozicioniranje vašeg brenda i sadržaja

Jasno definirano pozicioniranje brenda i proizvoda pomoći će vam da svojoj publici pružite dosljedno iskustvo i izgradite pravi imidž kroz sve svoje kanale Content marketinga. Ova pitanja će vam pomoći da razmislite o svom pozicioniranju na tržištu:

Ko su moji postojeći i potencijalni kupci i koji su im ciljevi, strahovi, želje?

Ko su moji najveći konkurenti i kako plasiraju svoje brendove?

Koja je jedinstvena vrednost mog brenda? Nešto po čemu ste posebni (USP- Unique sailing proposition)

Rešavanj kojih problema vaš proizvod pomaže (koji su benefiti kupovine vašeg prozvoda)?

Šta vaš proizvod čini boljim izborom u odnosu konkurente?

Koristite ove smernice kako biste oblikovali glavne stubove priče o vašem brendu. Priča o brendu je sažetak istorije, misije, svrhe i vrednosti vaše kompanije. Može vam pomoći da odaberete pravi smer u strategiji content marketinga, identificirajući prave poruke i teme koje ćete prevesti sa svojim sadržajem.

Fokusirajte se na sledeće elemente:

Junak vaše priče (vaš kupac) i njihovi ciljevi i izazovi

Ličnost vašeg brenda

Svrha vašeg brenda i ključne vrijednosti brenda

Način na koji vaš proizvod i vaš sadržaj mogu pomoći u jačanju svega navedenog i osnaživanju vašeg heroja.



3. Izjava o misiji marketinga sadržaja i ponuda vrednosti medija u vlasništvu

Da biste uspostavili svoj brend kao kredibilnog izdavača sadržaja, definišite svoju medijsku vrednost ponude. To će vam pomoći da pronađete tačku diferencijacije u svojoj strategiji sadržaja i da se efikasnije takmičite. Da biste to uradili, odgovorite na sledeća pitanja:

Koju jedinstvenu vrednost pružate svojoj publici svojim sadržajem?
Po čemu se izdvajate od drugih kreatora sadržaja?
Zašto bi čitaoci trebali da izaberu da prate vaše kanale sadržaja?
Još jedna važna stavka koju treba uključiti u svoju strategiju je izjava o misiji marketinga sadržaja. Trebalo bi da sumira zašto kreirate sadržaj i da pruži informacije o tome ko može imati koristi od njega.

Uverite se da vaša izjava o misiji marketinga sadržaja uključuje sledeće elemente:

Publika za koju kreirate svoj sadržaj
Njihovi ciljevi i način na koji će vaš sadržaj pomoći da se oni postignu

Na primer, „Naš sadržaj je mesto gde menadžeri digitalnog marketinga pronalaze multimedijalne informacije o SEO-u i marketingu sadržaja kako bi pomogli svojim kompanijama da rastu preko organskih kanala 


Akcioni Plan

Na kraju ćete navesti svoje glavne marketinške kampanje i projekte planu za ovu godinu i dodati ih u svoj plan sadržaja. Razmislite o tome kako će postići ciljeve marketinga sadržaja koje ste prethodno postavili za svoje poslovanje.

Ovo će vam omogućiti da razmislite o svakom koraku strategije sadržaja. Obavezno uključite sledeće informacije:

Formati sadržaja na koje želite da se fokusirate

Teme i kampanje visokog nivoa sa sadržajem

Kanali za distribuciju i promociju sadržaja 


...

Kako da pišete kao Hemingvej - Blog

Ponekad nemamo inspiraciju za pisanje. Dešava se da je tražimo svuda oko nas, a kada je nađemo, to ipak nije dovoljno. Potrebno je da posedujemo još neke veštine da bismo bili dobar pisac. Kako da pišete kao Hemingvej Brian Clark, osnivač sajta Copyb
...

Digitzer: 6 veština koje poseduje dobar kopirajter - Blog

Da biste bili dobar kopirajter morate, naravno, znati da pišete. Ali to nije dovoljno. Nije dovoljna samo vaša kreativnost i činjenica da znate sa rečima. U današnjem svetu reklame, potrebno je mnogo više od prosečnog teksta, pa makar on bio i neve
...

Šta je Content marketing I zasto je važan - Blog

Content marketing (Marketing sadržaja) je proces planiranja, kreiranja, distribucije, deljenja i objavljivanja sadržaja putem kanala kao što su društvene mreže, blogovi, veb-sajtovi, podkasti, aplikacije, saopštenja za štampu, štampane publikaci
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Šta je Konzistentnost web sajta i zašto je važna z...
Šta je Content marketing I zašto je važan