RNIDS: 9 saveta za pametno oglašavanje na društvenim mrežama

rnids



Ako vam se često čini da vas „algoritam mrzi", da vam platforme na kojima se oglašavate „jedu pare" jer nema pozitivnih efekata na vaše poslovanje, možda nije sve do platforme, možda je nešto i do načina na koji postavljate oglase, određujete ciljeve oglašavanja, načelno do načina na koji oblikujete svoj poslovni nastup na internetu. Kažu da je oglašavanje na internetu lako, naravno, ukoliko znate kako - i da se oglašavate i da dobijete najviše za svoj novac.

Pratite novo izdanje pitajte.rs vebinara 1. aprila od 20 časova, a Aleksandar Radukin, performans menadžer i suosnivač digitalne agencije Homepage, iako datum nalaže suprotno, govoriće vrlo ozbiljno o osnovama oglašavanja na društvenim mrežama, pre svega Fejsbuku i Instagramu.

Vebinar je namenjen onima koji se tek upuštaju u oglašavanje na ovim platformama, bilo kao početnici u digitalnom marketingu ili firme koje tek razvijaju svoje onlajn poslovanje i nastoje da postignu maksimalne rezultate u odnosu na uložena sredstva.


Kroz devet saveta, Aleksandar daje odgovore na devet pitanja važnih za postavljanje kampanja koje daju rezultate.

  1. Zašto morate imati sajt da biste se uspešno oglašavali onlajn?
  2. Zašto je bezbednost na prvom mestu?
  3. Šta su Business i Ads menadžeri i zašto se ne boost-uju postovi?
  4. Šta je Pixel i kako se podešava?
  5. „Sveto trojstvo" – kako do sadržaja, poziva na akciju i adekvatne publike?
  6. Publike – koga se to tiče?
  7. Plejsmenti – koji format i na kojoj mreži voli vaša publika?
  8. Ciljevi – kako podesiti cilj kampanje, a da ne bacite novac?
  9. Kako znati da kampanje rade?


Šta još želite znati o oglašavanju na društvenim mrežama? Postavite pitanje predavaču na ovom linku!

Aleksandar Radukin jeDigital Performance Manager i ekspert za oglašavanje na internetu. Jedan je od pionira digitalnog marketinga u Srbiji koji za sebe voli da kaže da je ima majndset fokusiran na visoke ciljeve i rezultate. Specijalista je za performans oglašavanje, projektovanje prodajnih levaka, primenu "machine learning" sistema i ostvarivanja poslovnih ciljeva klijenata. Sertifikovani Google i Facebook partner, kao i LinkedIn Ads ekspert. Osnivač je kreativne digitalne agencije Homepage i predavač na Homepage Academy.




 Pogledajte izuzetno korisne savete sa webinara i preuzmite prezentaciju na linku



Izvor: Pitajte.rs 

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Kako je mala prodavnica ribomaterijala izgradila s...
Zanaterija- online robna kuća sa preko 500 zanatli...