By Super User on Friday, 11 March 2022
Category: Uncategorized

Studija slučaja: Povećanje Prometa frizerskog salona uz povećanje prisutnosti na Web-u

Kao zaposlena majka i preduzetnica, vlasnica salona Carla Pucciarelli shvata važnost brige o sebi. Sa skoro dvadeset godina iskustva kao stilista i snažnom posvećenošću da bude u toku sa trendovima u industriji, njeno srce za pomaganje ljudima da izgledaju i osećaju se najbolje je ono što je u ovom salonu.

Smešten u Fredoniji, Njujork, i osnovan 2017. godine, Hair Bar Salon je jedan od dvanaest salona smeštenih u blokovima jedan od drugog. Sa toliko ustanova koje se bore za iste klijente, Karla se bori da pronađe načine da se istakne. „Nisam sklona tehnologiji, a moji marketinški pokušaji su propali", objašnjava Karla.

Bez snažnog prisustva na mreži, potencijalnim klijentima je bilo teško da pronađu Hair Bar Salon, a kamoli širinu usluga dostupnih u salonu. Karla je ostala oslanjajući se na predaju i nekoliko, sporadičnih postova na društvenim mrežama. Ono što je njenom poslu bilo potrebno je promišljena strategija marketinga i brendiranja kako bi se njene usluge povezale sa lokalnom zajednicom.


Osvežavanje brenda Hair Bar salona

Dok je iskustvo klijenata vrhunsko u Frizerskom salonu, potrebno je malo poraditi na spoljnom omotu da bi odgovarao kalibru usluge. Tim za dizajn logotipa  radio je sa Karlom kako bi razumeo njene preferencije za boju, stil i šta joj se dopada, a šta ne dopada kod njenog postojećeg logotipa. „Moj prvi logo je napravljen na brzinu, pošto sam morala brzo da dodam nešto na svoj prozor kada sam otvorila salon", rekla je Karla.

Kada je razvijao koncepte za novi logo, dizajnerski tim se fokusirao na kreiranje opcija za prenošenje luksuznijeg i savremenijeg osećaja. Karlu je odmah privukao hrabriji font i moderan dizajn. Dok podiže brend, novi logo takođe omogućava lakšu skalabilnost u štampanim i promotivnim marketinškim rešenjima. 

Oglašavanje od usta do usta se često smatra najboljom vrstom preporuke, ali bez veb stranice koja bi interesovanje pretvorila u prodaju, vlasnici preduzeća gube priliku da pridobiju nove kupce. Karla je razumela ovaj koncept i podelila svoja razmišljanja o dodatnim prednostima povezivanja na Internet: „Volela bih da veb lokacija stavi sve usluge, cene i naše kontakt informacije na jedno, lako i dostupno mesto. Kakva ušteda vremena!"

Sa toliko pozitivnih strana, tim za dizajn veb stranica je počeo da radi na kreiranju sajta ne samo da komunicira sa vrhunskim iskustvom u salonu, već i uključuje funkcionalnost koja omogućava posetiocima da zatraže sastanke, pregledaju celu listu usluga i cena, kao i da obezbede jednu- kliknite na mapiranje lokacije.

Početna stranica uspostavlja poverenje i prenosi iskustvo salona

Posetioce ne dočekuju samo fotografije koje su u trendu, već, što je još važnije, poruka koja jasno kaže da je salon o njima – „Porodica Hair Bar-a se ponosi time što se pobrine da svi odu sa osećajem uzbuđenja i transformacije, kako iznutra tako i spolja."

Poverenje je pojačano ličnom porukom od Karle, dodajući njen potpis kao posvećenost održavanju filozofije salona brige o kupcima. 


Dok posetioci pomeraju početnu stranicu nadole, galerija ističe asortiman i stilove koji postavljaju trendove koji su dostupni u Frizerskom salonu.​



Testimoniali nude dokaze i rezultate, dok integrisani Instagram feed podržava sadržaj koji je svež kao što je salonski rez.. 


Stranica usluge pruža sve tražene informacije

Imati stranicu na sajtu sa izlistanim svim uslugama, je od vitalnog značaja iz perspektive korisničkog iskustva i signalizira pretraživačima šta vaše preduzeće nudi. Karlin novi sajt omogućava joj da navede sve vrste stilova, krojeva i jedinstvenih usluga koje njen salon pruža, kao što je mikroblejding, kao i pruža transparentnost njene cene.



Dok posetioci nastavljaju da istražuju opcije, sajt ih poziva da usput zatraže termin, pružajući nove upite rastućoj bazi klijenata The Hair Bara i manje vremena za Karlu da upravlja ovim zahtevima preko telefona.

Stranica stilista upoznaje tim sa potencijalnim novim klijentima

U ovoj industriji stvaranje lične veze je najvažnije. Pružanje potencijalnim klijentima sadržaja za pregled ličnosti i skupova veština pojedinih stilista omogućava im da odaberu ko bi mogao biti dobar. 

Preduzimanje koraka za proširenje digitalnog otiska

Izgradnja strategije onlajn marketinga prevazilazi veb lokaciju, posebno ako ste preduzeće koje služi lokalnoj zajednici. Liste kataloga i pretraživača su od suštinskog značaja za pronalaženje na mreži, a najistaknutija prilika je Moje preduzeće na Google-u.

Prikazivanje salona na Google my Business listi

Digitalni tim  je video trenutnu priliku da pomogne Karli da zatraži i optimizuje svoj unos u Mom preduzeću na Google-u. Pretrage za „frizerski saloni u Fredoniji" uopšte nisu prikazivale Hair Bar Salon, a kamoli 3 najbolja lokalna oglasa. 



Izmenjen je i optimizovan unos na Google Mi Business salonu, popunjavajući relevantne kategorije, radno vreme, slike i kontakt informacije. Tim je ovo ponovio za druge popularne lokalne liste kao što su Ielp i Bing. U roku od nekoliko nedelja, Hair Bar Salon je generisao 2.000 pregleda mesečno na Google-u i pojavljivao se u lokalnom paketu u prva 3 prikazana oglasa


Brendirana roba ističe ivicu salona

Sa novim logotipom i dizajnom veb stranice, tim iz Deluke-a se fokusirao na podizanje imidža Frizerskog bar salona i mogućnosti brendiranja sa odabranom listom odeće, promotivnih proizvoda, maloprodajne ambalaže i štampanih marketinških materijala. Ovi artikli ne samo da povećavaju vidljivost, već služe i kao novi izvori prihoda za klijente koji žele da postanu ambasadori brenda.

Odeća za stiliste i klijente koji se zalažu za brend 


Nova marketinška strategija donosi uzlazni trend za salon

Od samog početka, bilo je jasno da Karla i njen tim u Frizerskom salonu imaju strast i veštinu za brigu o svojim klijentima, samo im je potreban podsticaj kako bi pomogli da plasiraju svoju jedinstvenost. Čim je lansiran novi brend kako bi se odrazilo iskustvo u salonu i implementirana onlajn strategija za povezivanje sa novim klijentima koji traže usluge lepote, salon je video trenutne rezultate.

Rezultati pretrage rastu za 15% svakog meseca, dok interakcije klijenata na mreži u proseku iznose 300 klikova i poziva. Ako ste novi klijent, planirajte da sačekate dve nedelje da uđete u Frizerski salon – ljudi iz Fredonije znaju da se čekanje isplati.



Izvor: Deluke

Leave Comments