WordPress plugin je dodatak ili proširenje koje možete instalirati na svoj WordPress sajt kako biste dodali novu funkcionalnost ili poboljšali postojeće karakteristike. WordPress plugin-ovi vam omogućavaju da prilagodite i proširite svoj sajt bez potrebe za pisanjem koda, što ih čini izuzetno korisnim za početnike. Šta je WordPress plugin? U osnovi...
Joomla je CMS (sistem za upravljanje sadržajem) koji omogućava korisnicima da kreiraju i upravljaju veb-sajtovima na jednostavan način. Sličan je drugim platformama poput WordPress-a, ali se ističe po svojoj fleksibilnosti i mogućnostima prilagođavanja. Joomla koristi dodatke kao što su komponente, moduli, i plugin-ovi za proširenje funkcionalnosti...
SEMrush je popularna digitalna marketinška platforma koja pruža alate za istraživanje tržišta, SEO (optimizaciju za pretraživače), PPC (plaćanje po kliku), sadržajni marketing, analizu konkurencije i druge aspekte digitalnog marketinga. Platforma je dizajnirana kako bi pomogla preduzećima i marketarima da poboljšaju svoje prisustvo na mreži, analiz...
U današnjoj digitalnoj areni, veb stranica služi kao centar online identiteta preduzeća. Ali, šta je zapravo veb stranica i zašto je ona ključna za svako preduzeće, posebno u trenutnim uslovima? Veb stranica je mnogo više od digitalnog brošura; ona je dinamična platforma gde potencijalni kupci mogu da se informišu, interaguju i donose odluke. Prema...
Facebook je već gotovo 10 godina izuzetno moćna platforma za oglašavanje. Tokom godina, opcije targetiranja postale su veoma precizne kako bi vam pomogle da bolje dosegnete potencijalne kupce. Međutim, sa novim merama zaštite privatnosti—posebno ukidanjem kolačića treće strane i funkcijama privatnosti u Apple-ovom iOS-u 14 (i novijim verzijama)—sve...
Facebook ciljevi oglasa su kao vrsta „izaberi svoju avanturu" pristupa. Svaki cilj vas vodi na različit put sa jedinstvenim koracima i ishodima. Kao što izbor avanture određuje vaš put i kraj, tako i pravilan odabir Facebook cilja vodi vašu kampanju u pravom smeru i oblikuje rezultate. U ovom postu ćete dobiti pomoć kako da izaberete pravi cilj ogl...
Prema nedavnoj studiji fondacije Knight, 60% malih preduzeća sada smatra da je internet važan alat u marketinškim i prodajnim naporima. Mala preduzeća sve više ostvaruju veći profit zahvaljujući upotrebi onlajn marketinga, jer najnovije statistike malih preduzeća pokazuju da je 78% malih preduzeća izjavilo da su njihovi vebsajtovi uspešni u generis...
Ako vaše malo preduzeće nije prisutno na društvenim mrežama, možda propuštate značajne prednosti za svoj brend. Putem društvenih mreža možete steći nove kupce i bolje angažovati one koji se vraćaju. Društvene mreže mogu biti izuzetno isplativ i personalizovan način da doprete do svojih klijenata, pružajući vredne uvide o vašem brendu. "Različite pl...
U savremenom svetu, vođenje malog biznisa može biti značajno unapređeno digitalnim alatima i online obukama, naročito kada je u pitanju priprema hrane kao što je pica. Internet pruža mogućnost da se tradicionalne veštine, poput kuvanja, prenesu velikom broju ljudi širom sveta. U ovom tekstu, koristićemo kao primer obuku Danijela Zlatkovića (https:/...
U današnje vreme, prisustvo na društvenim mrežama više nije samo dodatak poslovanju, već ključan element uspeha, naročito za male biznise. Među svim platformama, Instagram se izdvaja kao jedna od najvažnijih zbog svoje vizualne prirode, jednostavnosti upotrebe i ogromnog broja aktivnih korisnika. Ako ste vlasnik malog biznisa i pitate se da li vam ...
U današnjem digitalnom dobu, mala i lokalna preduzeća imaju neviđene prilike da prošire svoj domet i prošire bazu klijenata putem online platformi. Korišćenjem kombinacije razvoja web sajtova, marketinga sadržaja, angažovanja na društvenim mrežama, prisustva na YouTube-u, optimizacije Google My Business profila, Google Ads reklama i strategija za o...
Više od 89% potrošača istražuje poslovanje putem interneta pre nego što obavi kupovinu. Bez prisustva na mreži, vaše poslovanje može izgubiti potencijalne kupce i teško će se nositi sa konkurencijom koja ima svoje veb-sajtove. Kako bismo vam pomogli da napravite sopstveni veb-sajt, istražili smo 20 najboljih primera veb-sajtova za male firme kako b...
Ukoliko vaš biznis bilo da imate fizički objekat, ili poslujete na određenom lokalnom nivou u okviru teritorije nekog grada, dela grada ili oblasti od neprocenjive važnosti je posedovanje besplatnog alata Google my Business . Ovo je besplatni alat vam pruža mogućnost da budete vidljivi na Googlu ukoliko neko pretražuje vašu delatnost u blizini loka...
Ovo je priča koja odzvanja snovima i uspehom, a Mašina inspiracija je svetlo koje osvetljava put ka ostvarenju ciljeva. Njen životni put svedoči o snazi volje, predanosti i hrabrosti da se ide korak dalje od uobičajenog. Kroz svoje iskustvo, Maša nam pokazuje koliko je važno slediti svoje strasti i sanjati veliko. Dok je skijala po planinama ili ja...
Google Business Profile je besplatan alat od Google-a koji omogućava malim i lokalnim biznisima da upravljaju svojom prisutnošću na Google-ovim servisima, kao što su Google Pretraga i Google Maps. Evo nekoliko ključnih prednosti i mogućnosti koje GBP nudi: Povećanje vidljivosti: Prisustvo na GMB pomaže vašem biznisu da se pojavi u ...
Prisustvo na društvenim mrežama postalo je ključni deo našeg digitalnog identiteta, posebno za vlasnike preduzeća, umetnike i kreatore sadržaja. One služe kao platforma za predstavljanje vašeg brenda i pružaju linkove ka vašem sadržaju ili proizvodima. Međutim, izazov nastaje zbog ograničenog prostora koji većina platformi za društvene medije ...
Koristeći snagu interneta, mala preduzeća mogu efikasnije da se takmiče, šireći se do šire baze kupaca, izgrađujući lojalnost brenda i brzo se prilagođavajući promenama na tržištu i preferencijama potrošača. Digitalni pejzaž nudi brojne alate i platforme za povećanje vidljivosti, interakciju sa kupcima i efikasno rast vašeg poslovanja. Imati snažno...
Pure CiclePredviđa se da će svetska industrija bicikala dostići 147,24 milijarde dolara do 2027. Pure Cicle je savršeno pozicioniran da uzme veliki deo tog kolača. Bicikli brenda se fokusiraju na stil i udobnost, kao i na lakoću istraživanja mesta na biciklu. Pure Cicles je takođe rano usvojio Shopifi AR, dajući ljudima bolji način da steknu os...
Kad je reč o digitalnom oglašavanju, dve platforme dominiraju tržištem: Google Ads i Meta Ads. Svaka od njih ima svoje posebne karakteriste, a odabir odgovarajuće platforme može imati značajan uticaj na uspeh digitalne marketinške kampanje. Za početak moramo razjasniti da, s obzirom na to da na obe platforme možemo da ostvarimo izvrsne rezultate, č...
U kojoj meri i obimu je Dr. Oetker bio prisutan na srpskom tržištu 2008. godine i da li je već u to vreme koristio tadašnje mogućnosti promocije proizvoda i brenda putem interneta? Dr. Oetker je 2008. godine u Srbiji bio prisutan kao kompanija za uvoz i distribuciju određenog dela asortimana proizvoda. U to vreme bili smo prisutni kroz tradicionaln...