Kako je mala prodavnica ribomaterijala izgradila svoj brend zahvaljujući prisustvu na Internetu

fish



Mark McMurray je strastven prema prirodi i pecanju - toliko strastven da želi da na kraju doživi svoje godine u penziji pomažući drugima da stvore divne dane na vodi. Godine 2003. kupio je postojecu prodavnicu mamaca i pribora u Altonu, Ilinois, i odlučio da je napravi svojom. McMurrai je radnju nazvao Bluff Citi Outdoors. On ga vodi sa svojom ćerkom Vitnii uz pomoć zaposlenog na pola radnog vremena po imenu Buč Emeri. Smeštena na kratkoj vožnji od reka Misisipija, Misurija i Ilinoisa, prodavnica nudi veliki izbor opreme za pecanje, mamaca, potrepština za zamke, odeće na otvorenom i specijalnih proizvoda za avanture na otvorenom.


Definisanje I privalčenja ciljnih grupa kupaca

Markov san je da transformiše svoju radnju koja prodaje opremu za pecanje soma i mesto za okupljanje pecaroša iz komšiluka. Ali prvo je morao da provuče više meštana.

Pored lokalne publike, Mark je morao da privuče trofejne ribolovce van grada u svoju radnju. Pošto je Alton mesto za pecanje soma puno akcije, Mark je želeo da pozicionira Bluff Citi Outdoors kao mesto za specijalne sprave od soma koje velike prodavnice ne nude.

Na kraju, Marki je morao da upravlja sezonskim osekama i tokovima prodavnice. Ribolov se usporava u zimskim mesecima, pa je zamolio clanove Delux tima da mu pomognu da pronađe dodatne tokove prihoda kako bi prodaja bila jaka tokom cele godine.


Promena strategije prikaza sajta

Bluff Citi Outdoors je ponudio mnogo više od mamca i borbe. Bilo je to mesto za savete od strastvenih profesionalaca za pecanje, specijalnu opremu za pecanje soma i vrhunsku korisničku podršku. Nažalost, ovi jedinstveni atributi nisu blistali u trenutnoj marketinškoj strategiji prodavnice, posebno na njihovoj veb lokaciji, koja je bila sajt za e-trgovinu fokusiran na proizvode.

Shvativši da im je potreban način da privuku onlajn posetioce, Deluks tim je predložio zanimljivu, novu veb stranicu koja bi ispričala priču o Bluff Citi Outdoors-u i prikazala upravo ono što je posao činilo posebnim. Nakon opsežnog istraživanja i razgovora sa Mekmarijem o njegovim ciljevima i viziji koju je imao za svoj posao, tim je uskočio u proces dizajna.


Dinamičan dizajn veb stranice

Deluks tim je počeo tako što je dizajnirao početnu stranicu koja bi privukla pažnju i privukla posetioce prodavnice. Tim je znao da se Bluff Citi Outdoors veoma razlikuje od drugih prodavnica mamaca i pribora u okolini. U stvari, to je bila primarna prodavnica te vrste u kojoj su meštani kupovali.

Da bi pozicionirali Bluff Citi Outdoors kao lokalne stručnjake i najbolje mesto u gradu za pripremu za pecanje (ili hvatanje u zamku), tim je dodao pomerajući tekst koji je glasio: „Znamo Altona. Znamo pecanje. Znamo hvatanje u zamku."


Nova Naslovna stranica 



Da bi poboljšao lokalno rangiranje preduzeća u rezultatima pretrage, Deluks tim je uključio više tačaka za kontakt na svakoj strani veb sajta. Ovo će takođe dovesti do većeg broja pešaka do prodavnice jer kupci neće morati da traže uputstva do prodavnice, radno vreme ili druge veoma tražene informacije.


Fokus na rešavanje čestih problema pecaroša

U radnji je poznato da veliki som može lako uništiti standardni štap i kotur; tako da je bilo važno promovisati McMurrai-evu kvalitetnu ponudu dizajniranu posebno za pecanje soma. Tim je koristio pripovedanje kako bi pokazao zašto su proizvodi kompanije Bluff Citi Outdoors najbolji izbor. Primeri uključuju „Sinkeri napravljeni da preseku najjaču struju" i „Šipke koje se neće kopčati dok se borite sa čudovištem od 100 funti". Reči na veb stranici ne ostavljaju sumnju da će kupci pronaći kvalitetne proizvode koji su im potrebni.

U slučaju da kupci ne pronađu tačno ono što traže, Deluks tim je dodao formu za pretragu na veb sajtu koja omogućava kupcima da zatraže određeni proizvod. To je savršen način da se demonstrira posvećenost radnje da klijenti budu zadovoljni.


Stranica proizvoda 


Deleći svoju priču

Kupci vole da posluju sa ljudima koje poznaju. Tako je Deluke tim napravio stranicu „About" -O nama kako bi posetiocima pružio bliži pogled na Bluff Citi Outdoors i njegovo osoblje. Allison je zvezda stranice jer je menadžer sa punim radnim vremenom i prijateljsko lice preduzeća.

Da bi pokazao znanje i stručnost osoblja, Deluke tim je dodao takve detalje koji podstiču bliskost klijenata i prodvaca:


About Stranica




Radnja za prodaju materijala I lokalni vodič za ribolovce

Mark je želeo da olakša kupcima da izađu na vodu radi pecanja prepunog akcije bez potrebe da traže vodiča. Deluke tim je napravio stranicu „Rezervirajte vodič" za veb lokaciju sa informacijama o šest rečnih vodiča koji učestvuju i kalendarom koji pokazuje njihovu dostupnost. Stranica je takođe uključivala iskačući prozor koji je omogućavao kupcima da kontaktiraju McMurrai-a da rezervišu vodič.

Proširenje njegove ponude tako da uključi uslugu vodiča bila bi situacija u kojoj svi učestvuju. Vodiči bi se sastali sa svojim klijentima u Bluff Citi Outdoors-u i kupili svu neophodnu opremu za njihovo putovanje. Kupci bi uživali u odličnom danu bez stresa na vodi. Vodiči bi zaradili. I prodavnica bi učestvovala u tom profitu i generisala više prodaje u prodavnici. 


Lokalni stučnjaci daju savete

Tim je takođe dodao stranicu „Lokalni saveti" sa insajderskim znanjem o obližnjim vodama, tehnikama lova soma i još mnogo toga. Ovo je bio odličan način da se izgradi kredibilitet i ponudi kupcima željene lokalne informacije koje nikada ne bi pronašli u drugim prodavnicama. Dobijanje pristupa ovim ekskluzivnim savetima moglo bi čak privući radoznale kupce u Mekmarijevu radnju.

Deluks tim je takođe pomogao da se napravi stranica „Događaji" na veb sajtu sa mešavinom turnira, zamene opreme i rasprodaje u prodavnici kako bi se prikazala zabava i podstakla registracija. Tim je zatim integrisao ovu stranicu sa Facebook stranicom Bluff Citi Outdoors kako bi korisnicima olakšao da ostanu u toku.

„Nisam to shvatio dok nisam video našu novu veb stranicu da smo mi zaista stručnjaci u toj oblasti", rekao je Mark


Izvlačenje maksimuma iz društvenih mreža

Marki je već bio uključen u različite Facebook grupe za ribolovce, ali da bi maksimalno iskoristio društvene medije, morao je da stvori zanimljiv sadržaj i bolje promoviše svoje turnire. Deluke tim je pružio McMurraiju praktičnu obuku kako bi mu pomogao da snima, ažurira i optimizuje fotografije. Tim je takođe obezbedio mesečni sadržaj društvenih medija da bi on počeo.


Dizajniranje novog logotipa

Mark je imao neke izazove u uspostavljanju logotipa i identiteta za svoj posao odmah od kapije. Za početak, kada je preuzeo radnju 2003. zvala se Rodnei's Bait & Tackle. Čak i nakon što je preimenovao radnju, McMurrai je i dalje imao više varijacija i logotipa koji lebde po internetu, na njegovom sajtu za e-trgovinu i na natpisima ispred njegove radnje — što je sve zbunilo potencijalne kupce i pretraživače.

U međuvremenu, logotipi na njegovoj veb stranici za e-trgovinu i na Facebook poslovnoj stranici bili su moderniji i zanimljiviji, ali su mnoge boje i elementi dizajna učinili da ih je teško i skupo reprodukovati:


Shvativši da dobro dizajniran logo može značajno uticati na to kako kupci doživljavaju brend, Deluks tim je počeo da radi na dizajnu logotipa koji bi bio smeo i upadljiv i predstavljao posao:  


Marku se dopalo kako je novi logo usklađen sa identitetom preduzeća i stavio u središte pažnje specijalitet prodavnice - lov na som. Grafika soma daje logotipu sjaj i ličnost, a element značke čini ga da se ističe na robi i da se drži kupaca.

Dizajneri u Deluks-u su takođe kreirali pojednostavljenu verziju logotipa baš za štampane materijale — kao što su vizit karte, posteri i razglednice — koji su kasnije kreirani kako bi se stvorila svest o predstojećim turnirima i promocijama.


Povećanje prihoda sa brendiranom robom

Kada je logo završen, došlo je vreme da ga oživi na brendiranoj odeći i promotivnim proizvodima. Deluks je predstavio novi logo na majicama, šeširima, duksevima, hladnjacima, plovcima za ključeve, hladnjacima za konzerve i šatorima na otvorenom. Tim je objasnio da će ovi brendirani predmeti promovisati McMurrai-ovu radnju i obezbediti mu dodatni tok prihoda koji će mu pomoći da prebrodi period van sezone . 



Google My Business (pre)

Kada su ljudi tražili na mreži prodavnice mamaca i pribora u Altonu, Ilinois, pronašli bi varijacije na temu, uključujući naziv prethodne radnje koju je Mekmarej kupio 2003. — Rodnei's Bait & Tackle. Ali „Bluff Citi Outdoors" nigde nije bilo.: 




Google My Business (posle)

Deluks tim je ažurirao informacije o prodavnici kako bi se uverio da su tačne i dosledne svuda gde su se pojavile na mreži, što bi kupcima olakšalo pronalaženje i posetu prodavnici: 




A Novi kupci već grizu


Sa novom veb-stranicom koja priča priču o Bluff Citi Outdoors-u i strastvenim ljudima koji ga vode, McMurrai-ov brend je bolji i jači nego ikad, a pozitivni rezultati stižu.

5.000 prosečnih mesečnih pregleda u pretrazi i mapama

60 procenata svih ljudi koji pretražuju verovatno će biti klijenti prvi put

300 mesečnih akcija rezultira pozivima, upitima i posetama sajtu

McMurrai's shop može i dalje biti ono mesto u Altonu gde se okupljaju ljubitelji pecanja, dele priče i pronalaze najbolju opremu za svoje ribolovne avanture. A Mekmarej je spreman da razvije svoj posao u Altonu - i spreman je da ostvari svoj san da pomogne ljudima da imaju najbolji dan za pecanje. 


Izvor: Deluxe

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Digitzer: 6 veština koje poseduje dobar kopirajter
RNIDS: 9 saveta za pametno oglašavanje na društven...