Mala preduzeća sve više ostvaruju veći profit korišćenjem onlajn marketinga, jer najnovije statistike malih preduzeća pokazuju da je 78% malih preduzeća izjavilo da su njihove veb stranice bile uspešne u generisanju novih potencijalnih klijenata i kupaca.
Mala preduzeća u sve većem broju koriste prednosti Interneta. Zbog svojih visokih stopa uspeha, više malih preduzeća nego ikada ranije se okreće internetu kako bi poboljšala svoj imidž u javnosti, podigla svest o brendu i povećala prodaju. Ovde je detaljan pregled statistike onlajn marketinga malih preduzeća.
47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing.
81% kupaca istražuje onlajn pre kupovine.
96% malih preduzeća kaže da koriste društvene mreže u svojoj marketinškoj strategiji.
64% malih preduzeća ima web sajt.
17% malih preduzeća ulaže u optimizaciju pretraživača.(SEO)
61% marketinških stručnjaka kaže da su njihovi najveći izazovi generisanje saobraćaja i potencijalnih klijenata
36% malih preduzeća nema web sajt
74% potrošača se oslanja na društvene mreže da donese odluke o kupovini.
41% lokalnih preduzeća zavisi od društvenih mreža pri ostvarivanju prihoda.
46% svih pretraga na Google-u ima kupovinu kod lokalnom namerom
Samostalno vođen marketing od strane malih preduzeća
Često vlasnici malih preduzeća moraju da da dođu do kupaca, Iako nisu u mogućnosti da priušte troškove koje iziskuje Online marketing.
Prema najnovijim statistikama, 47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing.
Dobro uspostavljena preduzeća mogu se osloniti na svoju reputaciju i lojalnost kupaca, ali manja preduzeća koja se tek osnivaju moraju da zauzmu snažnije organizovan pristup na Internetu.
Broj kupaca koji istražuje na Internetu
Danas morate biti na mreži ako želite da prodajete proizvode. Sve više potrošača istražuje onlajn pre kupovine. U stvari, istraživanja sugerišu da 81% kupaca sprovodi onlajn istraživanje proizvoda i usluga pre nego što donesu odluku o kupovini (MarketingProfs). Zbog toga je važno da optimizujete svoju web sajt za pretraživače pored vaših klijenata.
Potrošači koriste društvene mreže za kupovinu.
Potrošači traže autentično iskustvo, kao i više vrednosti od kupovine (Benefite proizvoda koji kupuju). Društveni mraže omogućavaju brendovima da komuniciraju sa svojim kupcima na načine koji povećavaju lojalnost kupaca, svest o brendu i angažovanju obožavatelja, kao i onih koji bi podelili iskustva kupljemih proiyvoda
Veoma je važno za mala preduzeća da imaju snažno prisustvo na društvenim mrežama kako bi promovisali proizvode i usluge jer 74% potrošača aktivno traži društvene dokaze pre nego što donesu bilo kakvu odluku o kupovini ( prema Digital Marketing Magazinu iz Engleske.
Male kompanije tvrde da koriste društvene mreže za marketing.
Mala preduzeća širom sveta imaju koristi od marketinga na društvenim mrežama. U stvari, prema Social Media Ekaminer-u, 96% koristi društvene medije smatra ih važnim za poslovanje i uspešno ih koristi.
Ako trenutno ne pokušavate da unapredite svoje poslovanje putem društvenih medija, sada je vreme da počnete da plasirate svoj proizvod i uslugu preko različitih platformi društvenih medija kao što su Facaebook, Tvitter, Instagram, TikTok i mnoge druge popularne platforme društvenih mreža.
Mala preduzeća bez Web sajta
Ako spadate u kategoriju od 36% onih koji nemaju veb stranicu, nije kasno da počnete. Moja preporuka za svakoga ko ima malo preduzeće je da odmah pokrene sajt, pre nego što izgubi posao.
Trendovi onlajn marketinga za preduzeća izgledaju izuzetno pozitivno i postojanje veb stranice za mala preduzeća može igrati ključnu ulogu u privlačenju novih klijenata ili kupaca u preduzeća.
Koji su Benefiti Online marketinga za mala preduzeća
Kada je u pitanju digitalni marketing, mala preduzeća sve više uspevaju ulažući vreme i novac u onlajn prisustvo. Internet je omogućio lakšim nego ikada ranije dolazak na nova tržišta, a istovremeno je omogućio preduzećima svih veličina da povećaju svest o svom brendu na globalnom nivou.
Takođe omogućava malim preduzećima da se razlikuju od konkurencije i da poboljšaju imidž svoje kompanije.
Međutim, još uvek postoji mnogo malih preduzeća koja ne ulažu dovoljno truda ili čak ne pokušavaju da iskoriste onlajn platforme koje bi trebalo da rade.
Sve u svemu, ovo je obećavajući znak za mala preduzeća sve dok mala preduzeća ulažu u kvalitetne marketinške strategije i pružaju potrošačima dobro dizajniranu veb stranicu, ništa ih ne sprečava da rastu i napreduju na mreži.
Ukoliko do sada nisu razmišljeli o svom prisustvu na Internetu,možda im neke od navedenih statistika onlajn marketinga malih preduzeća dati inspiraciju da počnu da rade na oblasti Internet marketinga.
Izvor: Renolon