ECS : Marketing direktor u kompaniji Extreme Intimo o prisustvu na Web-u
U kratkom intervju koji je sa Direktorom marketinga u firmi Extreme, Intimo, koje je sprovelo udruzenje ecommerce Serbia, največi znaćaj je itaknut na prisustvu ove kompanije na Internetu .
Mirko Bunčić je direktor marketinga u kompaniji Extreme Intimo, ali u njegovom potfoliju ima mesta i za posao predavača na Fefa fakultetu, kao i za osnivača jedne porodične priče nazvane Igra ukusa. U nastavku možete da pročitate na koji način on vidi budućnost eCommerca, šta nas očekuje i na čemu treba da radimo.
Uh, uvek nezahvalno pitanje. Do juče sam bio agencijski čovek. Ekipa iz Leo Burnett-a me je uvela u svet marketinga, potom sam promenio par agencija i sarađivao sa velikim brojem brendova. Trenutno sam na tri strane: Marketing direktor Extreme intima, osnivač jednog predivnog preduzetničkog poduhvata zvanog Igra ukusa i predavač na FEFA fakuletu.
Extreme intimo webshop postoji više od deceniju. Ako ćemo metaforično da gledamo na to, reklo bi se da smo preležali sve dečije bolesti i da polako sazrevamo kada je u pitanju internet prodaja. eCommerce raste iz godine u godinu, pa se posebno trudimo da radimo na razvoju internet usluga.
Nama je webshop radnja broj 1. To je bila situacija i pre ovog ludila koje nas je zahvatilo zbog pandemije i iskreno verujemo da je pandemija samo bila katalizator, kako bi se neke neminovne stvari ubzrale. Kultura Extreme intima je takva da se uvek radi na poboljšanjima, kako svake nove kolekcije, tako i iskustva koje naši ljudi imaju prilikom korišćenja webshopa. Uvek ima prostora za napredak i naš zadatak je da sutra budemo bolji nego danas.
Mi smo se uvek trudili da našim ljudima ponudimo ono što žele, pa tako i kada su opcije plaćanja u pitanju. Neminovno je da je još uvek plaćanje pouzećem dominantno, pogotovu kod prvih kupovina. Kartice se polako probijaju online, dok su u radnjama već postale ravnopravan konkurent kešu.
Na iskustvu. Mi smo i dalje skeptično tržište, kojem treba još vremena kako bi online kupovina postala navika. Potrebno je da čovek doživi i da to što doživi, razbije one predrasude koje ima pre same kupovine. Isto tako, momenat dostave je veliki izazov sa kojim se svi susrećemo i tu verujem da postoji veliki, ma ogroman prostor za unapređenje upravo tog iskustva o kom pričamo.
Edukativna igračka za bebu. (smeh)
Izvor : ecommerce Serbia
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.