Statistika korišćenja Interneta u 2022. godini

global



Kao i svake godine, sajt Data Reportal u saradnji sa We Are Social i Hootsuite objavljuje izveštaj o digitalnom svetu. Za potrebe ovog izveštaja korišćeni su alati poput Statista-e, SemRush-a, GWI i sličnih.

Kada govorimo o korisnicima mobilnih uređaja na globalnom nivou, više od dve trećine svetske populacije koristi mobilni telefon – 67.1% ukupne populacije. Broj korisnika interneta na globalnom nivou je takođe u porastu. Trenutno je u svetu oko 4.95 milijardi korisnika interneta tj 62,5% ukupne svetske populacije.Društvene mreže i dalje nastavljaju da vladaju internet svetom. Pretpostavlja se da početkom 2022. godine ima oko 4.62 milijardi korisnika društvenih mreža, tj 58.4% ukupne svetske populacije. Porast u iznosu od 10% u odnosu na prošlu godinu. 

S obzirom da je broj korisnika društvenih mreža u porastu, očekuje se da će doseg društvenih mreža obuhvatiti oko 60% svetske populacije negde tokom 2022. godine.

Još zanimljivih podataka

Prosečna osoba provodi sve više i više vremena online. U 2022. godini, prosečan korisnik interneta provodi 7 sati dnevno na internetu, na bilo kom uređaju. Tako da ako recimo spava oko 7-8 sati, prosečan korisnik interneta provodi 40% vremena dok je budan online. Vreme provedeno na društvenim mrežama je takođe u porastu, danas prosečan korisnik društvenih mreža provodi 2 sata i 27 minuta dnevno koristeći društvene mreže.

Facebook je i dalje najkorišćenija društvena mreža. Broj korisnika je 2.91 milijardi a prati ga YouTube sa 2.56 milijardi aktivnih korisnika. Iako Meta nije izbacila zvaničan podatak u protekloj godini u vezi WhatsAppa, smatra se da je broj najmanje 2 milijarde aktivnih korisnika na mesečnom nivou. Instagram je na mestu 4 sa skoro 1.5 milijardi korisnika, WeChat je 5. dok je TikTok na šestom mestu sa milijardu korisnika.

U odnosu na 2020. godinu, Ad Reach Instagram-a je porastao sa 928 miliona na 1.47 miliardi.Najtraženiji YouTube pojmovi su: song, songs, dj, dance, new song, tik tok, karaoke, minecraft, cartoon. Smatra se da se godišnje utroši oko 154 milijarde američkih dolara na oglašavanje na društvenim mrežama.

Kompletan izveštaj možete pronaći na linku Global Overview Report.

Jos jedna od zanimljivisti na ovom servisu je ta da se detaljni statisticki podaci o svim ovim predhodno navedemenim elementima mogu naći za zaemllja balkana. Tako sa na stranici Local Search Mogu ukucati države poput Srbije. Hrvatske, Crne gore, Bosne , Makedonije i dobiti svi ovi podaci za svaku državu izdvojeno.


...

Digital 2022: Serbia — DataReportal – Global Digital Insights

All the data, insights, and trends you need to help you make sense of the “state of digital” in Serbia in 2022, including detailed statistics for internet use, social media use, and mobile use, as well as user numbers for all the top social platforms.
...

Digital 2022: Montenegro — DataReportal – Global Digital Insights

All the data, insights, and trends you need to help you make sense of the “state of digital” in Montenegro in 2022, including detailed statistics for internet use, social media use, and mobile use, as well as user numbers for all the top social platforms.
...

Digital 2020: Croatia — DataReportal – Global Digital Insights

All the data, statistics, and trends you need to understand digital use in Croatia in 2020, including the latest reported figures for the number of internet users, social media users, and mobile connections, and key indicators for ecommerce use.
...

Digital 2022: Bosnia and Herzegovina — DataReportal – Global Digital Insights

All the data, insights, and trends you need to help you make sense of the “state of digital” in Bosnia and Herzegovina in 2022, including detailed statistics for internet use, social media use, and mobile use, as well as user numbers for all the top social platforms.
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

ECS : Marketing direktor u kompaniji Extreme Intim...
16 marta Konferencija DIDS u znaku novih prioritet...