Google je iz korena izmenio način na koji dolazimo do informacija, a za četvrt veka postojanja iznedrio je alate koji su postali deo svakodnevice gotovo svakog pojedinca i pojedinke.
Bilo da se bavite proizvonjom, imate zanatsku radionicu, nudite svoje usluge osiguranja ili smeštaja na selu, Google je najjači saveznik svake preduzetnice u pronalasku kupaca, klijenata ili mušterija. Svi će pokušati da "izguglaju" obližnje biznise i nađu sebi odgovarajući proizvod ili uslugu. Zato i Vi morate biti tu!
Svedoci smo i da se poslednjih decenija preduzetnička statistika menja, te da više žena pokreće sopstveni biznis i time postaju poslodavke. Razvoj ženskog preduzetništva već dugo zauzima centralno mesto u privrednim i strategijama zapošljavanja, a u tom kontekstu obavezno se navodi i – digitalizacija.
GOOGLE POSLOVNI PROFIL
POLAZNA TAČKA U SVAKOJ POSLOVNOJ STRATEGIJI
„Google poslovni profil" je izuzetno koristan alat, koji pomaže kompanijama da se predstave na Google-u, kako u pretrazi, tako i na Google mapama. Zahvaljujući "Google poslovnom profilu" zainteresovani klijenti vas lako mogu pronaći kada potražuju usluge ili proizvode.Kada licem u lice predstavljale svoje poslovanje, ovakav razgovor krunišete vizitkartom sa ključnim kontakt informacijama kompanije.
Google vizitkarta je unapređena online verzija kojoj potencijalno mogu da pristupe milioni ljudi.
Zato je ključno da poslovni profil na ovoj platformi bude optimizovan, odnosno da sadrži informacije koje omogućavaju korisnicima da lako nađu vaše proizvode ili usluge.
Zahvaljujući ovom alatu vaš biznis postaje vidljiviji – google ga podiže visoko u pretrazi i najpre ističe upravo Google business profile koji sadrži informacije važne svakom korisniku usluge ili kupcu.
Zato je ključno da poslovni profil na ovoj platformi bude optimizovan, odnosno da sadrži informacije koje omogućavaju korisnicima da lako nađu vaše proizvode ili usluge.
Zahvaljujući ovom alatu vaš biznis postaje vidljiviji – google ga podiže visoko u pretrazi i najpre ističe upravo Google business profile koji sadrži informacije važne svakom korisniku usluge ili kupcu.
Koliki je značaj Googl-a govore u prilog i brojke mnogih svetski poznatih servisa i agencija koja svake godine sprovode temeljna istraživa nja u različitim sferama poslovanja na Internetu. Samo neka koja govore o ponašanju kupaca pri potrazi prozvoda kažu:
Istraživanja potrošača
81% potrošača istražuje onlajn pre kupovine.
74% potrošača se oslanja na društvene mreže da donese odluke o kupovini.
46% svih pretraga na Google-u ima kupovinu sa lokalnom namerom
84% potrošača smatra neozbiljnim preduzeće koje nema svoj veb sajt
Jedan od jako važnih servisa za svaki binis a posebno za loklani predstavlja servis Google My Business. Koliki je njegov značaj za uvećanja poseta vašoj firmi pogledajte u tekstu koji se nalazi na linku ispod.
Izvor: Onlinedu
Fotografija: Onlinedu
Značaj Google My business servisa za lokalne biznise - Blog
Da li je malim preduzećima potreban Digitalni marketing? - Blog
15+ moćnih marketinških statistika za mala preduzeća 2022 - Blog