19 Statistika koje dokazuju „Zašto je veb sajt važan za vaše poslovanje“ u 2023
Naravno, iza ovoga stoje neki zapanjujući razlozi. U ovom postu sam naveo 19 zvučnih analitika o poslovnim veb lokacijama. Pogledajte ovo osim ako vas vaša veb lokacija neće koštati marginalnih konverzija. Ako vam bilo koji od problema navedenih ovde zvuči poznato, drago mi je što vam mogu pomoći sa ovim blogom. Potrebno je oko 50 milisekundi (to je 0,05 sekundi) da korisnici formiraju mišljenje o vašoj veb lokaciji koje određuje da li im se sviđa vaš sajt ili ne, da li će ostati ili otići
„Potrebno je oko 50 milisekundi (to je 0,05 sekundi) da korisnici formiraju mišljenje o vašem sajtu koje određuje da li im se sviđa vaš sajt ili ne,što za rezultat ima odluku da li će ostati ili otići"
Možda imate hiljade posetilaca svakog dana na vašoj veb lokaciji, ali ako vaša prodaja jedva da raste, onda je to problem Cilj vašeg veb sajta bi trebalo da bude da jednokratnog posetioca pretvorite u kupca. Sajt treba da bude dizajniran da ubedi posetioce za 0,05 sekundi da ostanu duže.
„Prema Guglu, malo je verovatno da će se 61% korisnika vratiti na sajt na mobilnom uređaju ako su imali problema da mu pristupe, a 40% umesto toga poseti sajt konkurenta"
Ako vaši posetioci imaju poteškoća tokom pregledavanja, pronalaženja problema sa navigacijom i rešavanjem, onda je malo verovatno da će vratiti vašu veb lokaciju.
„88% potrošača koji traže vrstu posla na mobilnom uređaju pozovu ili odu u to preduzeće u roku od 24 sata"
55% korisnika interneta nikada nikome ne preporučuje loše dizajniranu i teško pristupačnu veb stranicu U odgovarajućem dizajnu veb stranice uvek ćete stvoriti prepreku na vašem putu ka uspehu.
Kako će ovo uticati na vaše poslovanje?
Preporuke kupaca su zaista važne. Zadovoljan kupac/posetilac je najbolji marketinški kanal za promociju vašeg poslovanja, ali nezadovoljan ili ljutit posetilac može biti razarajući za vaš poslovni uspeh.
„38% ljudi će prestati da se bavi veb-sajtom ako je sadržaj ili izgled neprivlačan"...
Koje informacije ste podelili na svojoj veb stranici, reči koje ste koristili, njihov ton i ozbiljnost imaju veliki značaj. Osim toga, privlačenju posetilaca doprinosi i način na koji ste predstavili svoje poslovne informacije na veb lokaciji. 33% ljudi prestaje da posećuje vašu veb lokaciju i da se bavi vašim poslom ako su sadržaj i izgled neprivlačni.
„Manja je verovatnoća da će se 88% onlajn potrošača vratiti na sajt nakon lošeg iskustva"
Ako su vaši posetioci ubeđeni i žele da nastave dalje sa kupovinom, ali imaju neke nedoumice da razjasne, očekuju da imaju neke kontakt informacije kao što su broj telefona, e-mail ili Skipe id kako bi mogli odmah da kontaktiraju i potvrde kupovinu.
52% posetilaca želi da vidi informacije „o nama" na početnoj stranici kompanije
Većina posetilaca jednostavno se vraća ako vašoj veb stranici nedostaju atraktivne slike ili ako se slikama predugo učitava. Kao što je već pomenuto, posetioci pokazuju strpljenje samo 5 sekundi. Ako bi vašoj veb stranici trebalo više od toga da se učita i prikaže ono što ima, onda to nije dobro za vaše poslovanje.
„75% potrošača priznaje da procenjuje kredibilitet kompanije na osnovu dizajna veb sajta kompanije"
75% ljudi veruje da procenjuje kredibilitet bilo kog poslovanja preko njegove veb stranice. Dobar i zanimljiv veb sajt sa svim važnim elementima ispred kupaca definitivno donosi osećaj zadovoljstva. Pomaže im da veruju vašem poslu i da krenu dalje sa sledećim korakom, odnosno kupovinom.
„Studija je otkrila da je 94% negativnih povratnih informacija o veb-sajtu povezano sa dizajnom"
94% negativnih povratnih informacija odnosi se na dizajn veb stranice. Posetioci se iznerviraju kada vide probleme sa dizajnom na bilo kojoj veb stranici i dele svoje negodovanje kroz negativne povratne informacije ili kritike.
„Jednom na početnoj stranici kompanije, 86% posetilaca želi da vidi informacije o proizvodima/uslugama te kompanije"
Ako su vaši posetioci ubeđeni i žele da nastave dalje sa kupovinom, ali imaju neke nedoumice da razjasne, očekujete da imate neke kontakt informacije kao što su broj telefona, e-mail ili Skipe id kako biste mogli odmah da kontaktirate i potvrdite kupovinu.
„Jednom na početnoj stranici kompanije, 52% posetilaca želi da vidi informacije „o nama"
Stranica sa uslugama proizvoda vašeg veb-sajta treba da bude ažurna, prilagođena čitaocima i mora da sadrži sve informacije vezane za proizvod/usluge i CTA da bi posetioca brzo pretvorila u kupca.'
„44% posetilaca veb sajta će napustiti veb lokaciju kompanije ako nema kontakt informacije ili broja telefona"
Source/photos: graffiti9
Naslovna: SeoTech
BrightLocal: Istraživanje Lokalnih Online potrošača za 2023 - Blog
Blendtec -Sjajan primer izgradnje jakog online brenda - Blog
RNIDS: Domaće kore po receptu naših baka mogu se naći i na Internetu - Blog
Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.