Blendtec -Sjajan primer izgradnje jakog online brenda
Ako ste nekad bili u dilemi da vaš biznis nije za internet I da osim same prodaje proizvoda ne možete pružiti neku dodatnu vrednost svojim kupcima onda pogledajte kako to radi Blendtec
Blendtec je Americka firma koja prodaje blendere…. Sigurno bi vaš odgovor bio.. Pa šta postoji stotine firmi koji prodaju blendere… To je samo blender šta zenimljivo mogu predstaviti… Zašto bi neko baš njih odabrao…. Po čemu se oni razlikuju od drugih…
Odgovor na ova pitanja leži u tome što je Firma Blentec osmislila brojne načine da svojim kupcima pruži dodatne vrednosti koje na drugim mestima neće dobiti. Iskoristili su brojne marketiške tehnike poput Youtube Videa, kvalitetnog content marketinga, newsletter opcije, kao maksimalne iskoriščenosti društvenih mreža gde na Facebuku imaju , preko 180 hiljada pratilaca I od toga preko 2000 ostavljenih reviews-a (utisaka kupaca). A osnova za to sve web prezentacija je izuzetno kvalitetno dizajnirana
Dakle Osnova za uspeh je sjajno urađen web sajt koji je konsistentan, funkcionalan, pregledan a posebno i zanimljiv jer je obiluje sjajnim opisima proizvoda, uz to je prepun saveta u vidu recepata I raznih ideja kako upotrebiti njihove blendere .
Photo: Blendtec.com
E sad dolazimo do onog dela koji se najviše ističe kvalitet ovog brenda a to je Content marketing. Koliko sadržaja zaista možete da kreirate o blenderima? Generisanje velike količine sadržaja može biti nezgodno ako je vaš proizvod veoma specifičan, ali Blendtec ga izvodi kreativno.
Internet stranica kompanije blender za e-trgovinu je puna recepata, predstavljenih u obliku video tutorijala. Video snimci takođe nisu ograničeni na recepte za smoothie; kompanija takođe pokazuje naprednije recepte za supe, putere od orašastih plodova i još mnogo toga.
Čineći to, oni su u mogućnosti da angažuju svoje čitaoce jedinstvenim i neočekivanim sadržajem, a istovremeno šalju poruku da mogućnosti njihovog proizvoda prevazilaze mogućnosti standardnog kućnog blendera.
Photo: Blendtec.com
Photo: Blendtec.com
Facebook stranice takođe maksimalno iskorištena. Oni na svojoj stranici dele content marketing sadržaj imaju dobru komunikaciju sa klijentima, imaju i prodaju preko facebook stranice. Ono što je posebno značajno osim 120 hiljada pratilaca imaju preko 2 hiljade review-a proizvoda sa visokom ukupnom ocenom, što kasnije mogu da iskoriste za onaj visoki procenat potencijalnih kupaca koji voli da ih čita prije nego se odluči za kupovinu.
Photo: Blendtec.com
Što je još impresivnije, brend Blendtec je postao uspešan Jutjuber. Za razliku od ozbiljnih predloga recepata prisutnih na njihovoj veb stranici, kompanija "Hoće li se mešati?" video snimci oduševljavaju korisnike svojom glupošću i smelošću.
Među najpopularnijim klipovima su mešanje iPad-a (sa 12 miliona pregleda) i mešanje svetlećih štapića. Ovi video snimci nisu istinski edukativni, ali služe drugoj vrsti svrhe; uspevaju da uspostave Blendtec kao smešnu, dopadljivu kompaniju sa nezaboravnim identitetom brenda i očigledno efikasnim proizvodom .
Iskoristili su još jedan od moćnih alata a to je prijava na newslleter, uz pomoć koga održavaju konstantnu pažnju sa bivšim I potencijalnim kupcima koji izraze želju da dobijaju njihove korisne saveta na svoj email.
Ovaj primer uspešnog poslovanja u Online svetu daje dokaz da svaki biznis uz kvalitetno izrađenu web stranicu, prezentovan Content marketing , zanimljiv potencijalnim kupcima I kanali poput Facebooka, Youtub a, Newslwtter kampanja mogu postići izuzetne rezultate ukoliko se koriste na pravi način. A kao osnovni element uspešnog realizovanja Online prisutnosti igra web sajt na koji se dalje nadogradjuje različitim alatima i tehnikama.
Šta je Content marketing I zasto je važan - Blog
Primeri web sajtova sa zanimljivim Content marketing tekstovima - Blog
Da li je malim preduzećima potreban Digitalni marketing? - Blog
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.