Primeri web sajtova sa zanimljivim Content marketing sadržajem
Dakle, kada naiđemo na kompanije koje to rade uspešno, mislimo da njihovi autori tekstova zaslužuju tapšanje po ramenu (i povišicu?). Pogledajte neke od kompanija za koje imaju sjajan Content marketing, a ako tražite, možda ćete dobiti inspiraciju i za svoj brend.
Moosejav-ova upotreba humora gradi emocionalnu vezu sa posetiocima sajta – oduševljava ih dok im pruža informacije koje mogu da koriste.
Nema mnogo brendova koji su dovoljno hrabri da dotaknu proizvode koje prodaju nekonvencionalnim primerkom... ali Moosejav se ne plaši da se malo zabavi.
Prodavnica odeće na otvorenom koristi humor kao način da prodaju svoje proizvode, a da pritom ne budu preterano otvoreni. Apelujući na emocije ljudi, oni su privlačniji i nezaboravniji.
Isto važi i za dugmad za poziv na akciju koja se pojavljuju kada pređete mišem preko fotografije proizvoda — poput ove, koja glasi „Izgledaj ovo cool".
Da li se glas njihovog brenda prenosi na opise proizvoda, pitate? Uverite se sami:
Tim u Scott's Cheap Flights se pozicionira kao insajder iz turističke industrije sa svojim praktičnim savetima za profesionalce i jednostavnim jezikom.
Scott's Cheap Flights je poznat po pronalaženju popusta na avionske karte, ali su se proširili sa raznim ponudama, uključujući vodiče. Dodajući lični pečat, tim u Scott's-u je takođe ponudio neke svoje profesionalne savete na svojoj stranici „Upoznajte tim".
Članovi se osećaju kao da dobijaju informacije od iskusnih stručnjaka i mogu da upare ove savete sa fotografijama zaposlenih koji dele korisne savete. Ovaj mali, ali koristan dodatak gradi vezu sa posetiocima sajta i poboljšava kredibilitet kompanije. I ono što je najvažnije daje vredne dodatne informacije koje potencijalne putnike mogu zanimati ukoliko prlaniraju da putuju.
Njihov cilj je bio da postanu najbolji nastavnici na svetu o industriji tako što će proširiti svoj blog objavama koje su odgovarale na sva moguća pitanja kupaca. Na kraju su kombinovali blogovanje i sa drugim oblicima sadržaja, kao što su YouTube video snimci sa uputstvima. Na kraju, njihova strategija marketinga sadržaja je uspela: privukla je ogroman priliv kupaca i kao rezultat toga spasila kompaniju.
Lekcija o marketingu sadržaja ovde je da se fokusirate na svog kupca, a ne na sebe. Ciljajte da budete učitelj, pružajući i pisani i vizuelni sadržaj koji ostavlja vašoj publici osećaj kao da je naučio nešto novo.
Koliko sadržaja zaista možete da kreirate o blenderima? Generisanje velike količine sadržaja može biti nezgodno ako je vaš proizvod veoma specifičan, ali Blendtec ga izvodi kreativno.
Internet stranica kompanije blender za e-trgovinu je puna recepata, predstavljenih u obliku video tutorijala. Video snimci takođe nisu ograničeni na recepte za smoothie; kompanija takođe pokazuje naprednije recepte za supe, putere od orašastih plodova i još mnogo toga.
Čineći to, oni su u mogućnosti da angažuju svoje čitaoce jedinstvenim i neočekivanim sadržajem, a istovremeno šalju poruku da mogućnosti njihovog proizvoda prevazilaze mogućnosti standardnog kućnog blendera.
Što je još impresivnije, brend Blendtec je postao uspešan Jutjuber. Za razliku od ozbiljnih predloga recepata prisutnih na njenoj veb stranici, kompanija "Hoće li se mešati?" video snimci oduševljavaju korisnike svojom glupošću i smelošću.
Među njegovim najpopularnijim klipovima su mešanje iPad-a (sa 12 miliona pregleda) i mešanje svetlećih štapića. Ovi video snimci nisu istinski edukativni, ali služe drugoj vrsti svrhe; uspevaju da uspostave Blendtec kao smešnu, dopadljivu kompaniju sa nezaboravnim identitetom brenda i očigledno efikasnim proizvodom.
Govoreći o hrani, Ben and Jerri's nudi neke prilično slatke primere marketinga sadržaja. Njihov vizuelni brend ima estetiku iz 1960-ih, a njihov sadržaj potkrepljuje ovu sliku aktuelnim blog postovima o proizvodima fer trgovine, rodnoj ravnopravnosti i još mnogo toga. Njihova veb stranica takođe daje detaljno objašnjenje njihovog procesa nabavke i pravljenja sladoleda, naglašavajući vrednosti njihovog brenda društvene odgovornosti i transparentnosti.
Najveći deo njihovog sadržaja ima za cilj maksimalno angažovanje korisnika. Jedna objava podstiče čitaoce da kreiraju sopstveni ukus, pripisujući popularne kreacije kao što su Cherri Garcia i Chubbi Hubbi svojim fanovima.
Kompanija za proizvodnju sladoleda takođe pretežno sadrži kvizove kako bi se njihov brend osećao ličnim i zabavnim, kao što je „Ljubav ili sladoled?" i "Koji si ti komad testa?" Pozivajući ljude da učestvuju u njihovom brendu, strategija sadržaja kompanije pomaže im da formiraju blisko povezanu zajednicu odanih obožavalaca.
Innocent
Još jedan specifičan primer, koji dokazuje da jednostavan jezik može biti jednako efikasan kao i njegovi opisniji kolege. Nema potrebe za dugim paragrafima, innocent prelazi direktno na stvar.
Pogledajte nevine proizvođače pića sa sedištem u UK i videćete jezik, stil i ton koji odgovara njihovoj filozofiji, proizvodu, pa čak i njihovom brendiranju i dizajnu. Sve je čisto, jednostavno i jednostavno. I verovali ili ne, jednostavno je zaista, zaista teško zakucati u kopirajtu.
Ovo se najviše ističe na njihovoj stranici „Stvari koje pravimo". (Nije li to ime stranice čak i lepo jednostavno?)
ModCloth je divno neobičan i ćudljiv. Njihov copy govori direktno njihovim licima kupca sa opisom proizvoda koja pomaže kupcima da zamisle svoj život sa artiklom.
ModCloth je brend koji je oduvek odlično razumeo ličnost svog kupca, a to dolazi do izražaja u njihovom pisanju tekstova punim reči. Svi njihovi proizvodi su glupe igre reči - pogledajte ovaj snimak ekrana nekih od njihovih novih dolazaka, na primer: "Lawn Night Ahead Dress"
Zaronite u njihove opise proizvoda, i ona je podjednako radosna, evokativna i pametna — baš kao i njihovi kupci. Često će takođe ispričati priču o tome šta ćete raditi dok nosite njihove stvari:
Nakon čitanja njihovih opisa, može se zamisliti kakav bi im bio život da poseduju ovaj proizvod. To je Copivriting 101, ali tako malo brendova može to da izvede kao što to rade ljudi u ovom preduzeću
Komšinica Rubi Recepcionerka iz Oregona stvorila je brend KidRunner. KidRunner je bila mašina za marketing sadržaja društvenih mreža u poslednjih nekoliko godina, sa popularnim video snimcima koji privlače pažnju na društvenim sajtovima.
Trkači širom zemlje su podelili i voleli članak koji prikazuje profesionalnog trkača Maksa Kinga kako osvaja BigFoot 10K sa svojom ćerkom iza sebe u kolicima za džogiranje u obliku jajeta.
Iako nemaju blog, njihovi video snimci su odličan primer content marketinga..
Takođe i dizajn stranice je urađen na perfektan način jer gradi priču kroz izuzetno zanimljiv i originalan vizuelni doživljaj koji ostavlja jako povoljan utisak, na one koji prvi put posete stranicu
Izvor: Ahrefs
Good Vibes All Purpose Cleaner
Good Vibes All Purpose Cleaner predstavlja jednostavnu, efikasnu veb prezentaciju za e-trgovinu koja uspeva da neprimetno prenese svoju filozofiju i ponudu.
Good Vibes nema nikakvih problema sa svojim displejima proizvoda — proizvodi su prikazani u mrežnom formatu kao što možete očekivati. Međutim, veb prezentacija takođe uočljivo sadrži recenzije i svedočenja kupaca u nastavku kako bi dobila poverenje novih kupaca.
Svaka stranica proizvoda sadrži opis, kao i uputstva za čišćenje, sastojke, recenzije i preporučene proizvode. Dovoljno je ostaviti pozitivan utisak bez oslanjanja na vizuelne trikove.
Početna stranica za primer dizajna veb sajta za mala preduzeća dobre vibracije čistač za sve namene. Na ovaj model bi trebala da se ugledaju mnoga mala preduzeća jer uz ovakav način vođenja biznisa mogu očekivati velike rezultate.
Mark McMurray je strastven prema prirodi i pecanju otvorio je svoju radnju ribomaterija. Ona je bila Smeštena u blizini reka Misisipija, Misurija i Ilinoisa.U svojoj ponudi prodavnica nudi veliki izbor opreme za pecanje, mamaca, potrepština za zamke, odeće na otvorenom i specijalnih proizvoda za avanture na otvorenom.
Radnja za prodaju materijala I lokalni vodič za ribolovce
Mark je želeo da olakša kupcima da izađu na vodu radi pecanja prepunog akcije bez potrebe da traže vodiča. Deluke tim je napravio stranicu „Rezervirajte vodič" za veb lokaciju sa informacijama o šest rečnih vodiča koji učestvuju i kalendarom koji pokazuje njihovu dostupnost. Stranica je takođe uključivala iskačući prozor koji je omogućavao kupcima da kontaktiraju McMurrai-a da rezervišu vodič.
Proširenje njegove ponude tako da uključi uslugu vodiča bila bi situacija u kojoj svi učestvuju.
Lokalni stučnjaci daju savete
Tim je takođe dodao stranicu „Lokalni saveti" sa insajderskim znanjem o obližnjim vodama, tehnikama lova soma i još mnogo toga. Ovo je bio odličan način da se izgradi kredibilitet i ponudi kupcima željene lokalne informacije koje nikada ne bi pronašli u drugim prodavnicama. Dobijanje pristupa ovim ekskluzivnim savetima moglo bi čak privući radoznale kupce u Mekmarijevu radnju.
Pored redizajna logoa i redizajna sajte, boljeg iskoriscavanja google my businees servisa, ključnu ulogu u povecanju prometa prodvnice ribomataeriajal obavio je Content marketing. Dakle uz pomoc njega kupcima je na originalan način data dodatna vrednost o tome kako mogu upotrebiti proizvode za ribolov, kao i savete lokalnih ribara o svojim iskustvima koji daju dodatnu vrednost kupcima.
A dobra strategija i kvalitetan Content marketing za rezultat je
5.000 prosečnih mesečnih pregleda u pretrazi i mapama
60 procenata svih ljudi koji pretražuju verovatno će biti klijenti prvi put
300 mesečnih akcija koji rezultiraju pozivima, upitima i posetama sajtu
Šta je Content marketing I zasto je važan - Blog
Content Marketing Strategija - Blog
Blendtec - Blog
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.