Statistički podaci koji mogu pomoći vašem Online poslovanju
Svakog dana Internet beleži veliki porast broja korisnika. Iz tog razloga svaki biznis bilo da je on lokalnog globalnog karaktera trebao naći svoje mesto pod suncem na Internetu. Ne samo zbog velikog tržišta već i zbog mogućnosti koje ima, da na različite načine promoviše svoje proizvode i usluge. Osim toga ukoliko postoji kvalitetno definisana ciljna grupa za preduzeće Internet je pravo mesto gde je moguće najbrže doći do tačno ciljane grupe potencijalnih kupaca za različite niše.
Jedan od brojnih dokaza predstavljuju i podaci istrživanja online tržišta, koji nude kako za globalno tržište na Internetu tako i za svaku zemlju posebno. A ti podaci su zlata vredni ukoliko znate na pravi naćin da ih iskoristite
Kao i svake godine, sajt Data Reportal u saradnji sa We Are Social i Hootsuite objavljuje izveštaj o digitalnom svetu. Za potrebe ovog izveštaja korišćeni su alati poput Statista-e, SemRush-a, GWI i sličnih.
Kada govorimo o korisnicima mobilnih uređaja na globalnom nivou, više od dve trećine svetske populacije koristi mobilni telefon
– 67.1% ukupne populacije. Broj korisnika interneta na globalnom nivou je takođe u porastu.
Trenutno je u svetu oko 4.95 milijardi korisnika Interneta tj 62,5% ukupne svetske populacije.
Društvene mreže i dalje nastavljaju da vladaju Internet svetom. Pretpostavlja se da početkom 2022. godine ima oko 4.62 milijardi korisnika društvenih mreža, tj 58.4% ukupne svetske populacije. Porast u iznosu od 10% u odnosu na prošlu godinu.
Facebook je i dalje najkorišćenija društvena mreža. Broj korisnika je 2.91 milijardi a prati ga YouTube sa 2.56 milijardi aktivnih korisnika. Iako Meta nije izbacila zvaničan podatak u protekloj godini u vezi WhatsAppa, smatra se da je broj najmanje 2 milijarde aktivnih korisnika na mesečnom nivou. Instagram je na mestu 4 sa skoro 1.5 milijardi korisnika, WeChat je 5. dok je TikTok na šestom mestu sa milijardu korisnika.
Kompletan izveštaj možete pronaći na linku Global Overview Report.

DataReportal – Global Digital Insights
Jos jedna od zanimljivisti na ovom servisu je ta da se detaljni statisticki podaci o svim ovim predhodno navedemenim elementima mogu naći za zaemllja balkana. Tako sa na stranici Local Search Mogu ukucati države poput Srbije. Hrvatske, Crne gore, Bosne, Makedonije i dobiti svi ovi podaci za svaku državu posebno.

Digital 2022: Serbia — DataReportal – Global Digital Insights

Digital 2022: Montenegro — DataReportal – Global Digital Insights

Digital 2020: Croatia — DataReportal – Global Digital Insights

Digital 2022: Bosnia and Herzegovina — DataReportal – Global Digital Insights
Prema nedavnoj studiji Knight Foundation, 60% malih preduzeća sada smatra da je Internet važan alat u marketinškim i prodajnim naporima
Mala preduzeća sve više ostvaruju veći profit korišćenjem Internet marketinga, jer najnovije statistike malih preduzeća pokazuju da je 78% malih preduzeća izjavilo da su njihove veb stranice bile uspešne u generisanju novih potencijalnih klijenata i kupaca.
Mala preduzeća u sve većem broju koriste prednosti interneta. Zbog svojih visokih stopa uspeha, više malih preduzeća nego ikada ranije se okreće Internetu kako bi poboljšala svoj imidž u javnosti, podigla svest o brendu i povećala prodaju.
'
47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing.
81% kupaca istražuje onlajn pre kupovine.
96% malih preduzeća kaže da koriste društvene mreže u svojoj marketinškoj strategiji.
64% malih preduzeća ima web sajt.
17% malih preduzeća ulaže u optimizaciju pretraživača.(SEO)
61% marketinških stručnjaka kaže da su njihovi najveći izazovi generisanje saobraćaja i potencijalnih klijenata
36% malih preduzeća nema web sajt
74% potrošača se oslanja na društvene mreže da donesu odluku o kupovini.
41% lokalnih preduzeća zavisi od društvenih mreža za realizaciju prihoda.
46% svih pretraga na Google-u ima lokalnu nameru
47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing
74% potrošača aktivno traži društveni dokaz pre nego što donese bilo kakvu odluku o kupovini
96% malih biznisa koristi društvene mreže i smatra ih korisnim
36% malih biznisa nema web sajt
92% vlasnika malih preduzeća smatra da je veb stranica najefikasnija strategija digitalnog marketinga.
Statistika sa servisa Renolon
Statistika veb sjtova za mala preduzeća za 2022 PIXOlABO
Još jedan servis koji je u sprovedenim istraživanjima bazirao se na mala preduzeća, na njihovu statistiku kao i statistiku potrošača orijentisanim ka malim biznisima.
Statistika veb sjtova za mala preduzeća za 2022 PIXOlABO
Još jedan servis koji je u sprovedenim istraživanjima bazirao se na mala preduzeća, na njihovu statistiku kao i staitstiku potrošača orijentisanim ka malim biznisima.
Statistika veb stranice za mala preduzeća za 2022 – osnove
94% veb-sajtova malih preduzeća je prilagođeno mobilnim uređajima.
90% malih preduzeća za koja je najverovatnije da će imati web sajt su su u industriji marketinga/tehnologije.
85% potrošača koristi internet da otkrije i pronađe lokalna preduzeća.
79% preduzetnika sa poslovnim web sajtom očekuje rast od najmanje 25% u narednih tri do pet godina, u poređenju sa 64% onih bez sajta.
72% malih preduzeća za koja je najmanja verovatnoća da će imati web sajtom radi u neodređenoj industriji, a zatim 34% u maloprodajnoj industriji.
71% malih preduzeća ima svoju web sajt.
70-80% potencijalnih kupaca moglo bi biti izgubljeno zbog preduzeća bez web sajta.
68% kompanija sa web sajtom namenjenim mobilnim uređajima povećalo je prodaju.
63% svih poseta web sajtu malih preduzeća došlo je sa pametnih telefona u 2021.
59% preduzeća bez veb stranice ima 1-5 zaposlenih.
48% malih preduzeća od 1 do 500 zaposlenih imalo je veb stranicu od pre 2017.
44% malih preduzeća koja nemaju veb lokaciju planiraju da je naprave 2022.
44% B2B kupaca će napustiti web sajt ako nema dostupnih informacija za kontakt.
42% vlasnika malih preduzeća razvilo je nove digitalne mogućnosti i održavaće ih nakon pandemije.
41% preduzeća bez web sajt kaže da njihovom preduzeću „ne treba veb stranica".
40% malih preduzeća ne želi web sajt.
35% malih preduzeća smatra da je njihovo poslovanje premalo da bi imalo web sajt.
34% preduzeća sa web sajt posluje više od 10 godina.
32% malih preduzeća već ima mobilnu aplikaciju, a 42% planira da je napravi u budućnosti. S druge strane, malo je verovatno da će 26% malih preduzeća ikada pustiti jednu.
32% preduzeća bez web sajta posluje manje od jedne godine.
30% malih preduzeća sa prisustvom na Internetu generiše više od 25% svog prihoda na mreži.
30% vlasnika malih preduzeća smatra da je održavanje koraka sa tehnološkim napretkom veliki izazov.
28% malih preduzeća troši manje od 500 dolara na web sajt.
24% vlasnika malih preduzeća kaže da je glavna svrha njihove veb stranice predstavljanje njihovih proizvoda i usluga. 17% dozvoljava kupcima da obave kupovinu. A 14% ga je napravilo za SEO.
23% malih maloprodajnih preduzeća nema web sajt.
Preko 20% malih preduzeća koristi društvene merež umesto veb stranice.
20% preduzeća kaže da je njihov glavni problem na web sajtu mali promet.
19% vlasnika malih preduzeća koji trenutno nemaju web sajt, veruje da će njihov posao porasti za 25% za 3 godine ili manje uz pomoć veb stranice.
11% malih preduzeća koja nemaju web sajt ne vidi vrednost u njoj.
Web sajtovi koji se sporo učitavaju koštaju onlajn preduzeća 2,6 milijardi dolara u 2020.
Posetiocima web sajta treba samo pola sekunde da formiraju mišljenje o veb stranici koju posećuju.
Dva najbolja kanala za istraživanje kupaca su onlajn recenzije sa 55% i veb stranice kompanije sa 47%.
U proseku, korisnici provedu oko 45 sekundi na veb stranici
Dodatne statistike koje možete analizirati na Pixolabo stranici:
Statistika web sajtova za mala preduzeća za 2022
Statistika web sajtova za mala preduzeća za 2022 – korisnici mobilnih uređaja
Statistika web sajtova za mala preduzeća za 2022 – korisničko iskustvo
Statistika web sajtova za mala preduzeća za 2022. – E-trgovina
Statistika web sajtova za mala preduzeća za 2022 – M-Commerce
Statistika web sajtova za mala preduzeća 2022 – SEO
Statistika web sajtovaza mala preduzeća za 2022 – bezbednost
Statistika web sajtova za mala preduzeća 2022 – Digitalni marketing
EMRUSH statistika
Sem Rush predstavlja jedan on najznačajnijih servisa i alata za SEO optimizaciju. Osim SEO alata servisa i saveta SemRush se bavi i ostalim granama markitinga iako je SEO primarna delatnost nista manje nisu zastupljene ni ostale grane digitalnog marketinga koje se mogu dovesti u direktnu ili indirektnu vezu sa SEO tehnikama.
Milioni ljudi sanjaju o pokretanju sopstvenog posla. To je odličan način da pokrenete svoju strast i kreirate sopstveni put ka uspehu. Međutim, posedovanje malog preduzeća uopšte nije šetnja parkom. Otprilike 20% novih preduzeća propadne u prve dve godine.
Od ključne je važnosti da ostanete u toku sa najnovijim statistikama malih preduzeća kako biste kreirali poslovnu strategiju napravljenu da dugoročno uspeju i uvek dobijate nove i inovativne ideje.
Statistika malih preduzeća i društvenih mreža
86% malih preduzeća koristi Facebook za oglašavanje kao svoju vodeću platformu društvenih mreža.
Mala preduzeća sa manje od 10.000 Facebook pratilaca koja objavljuju više od 60 puta mesečno dobijaju 60% manje klikova po objavi od preduzeća koja objavljuju pet ili manje puta mesečno.
73% malih preduzeća ulaže u marketing na društvenim mrežama.
U 2019, 63% malih preduzeća povećalo je ulaganja u društvene medije.
60% ljudi otkriva nove proizvode na Instagramu.
Analiza online potrošača ka malih preduzećima
U 2020., 46% potrošača je reklo da je veća verovatnoća da će kupovati u malom preduzeću.
53% ljudi kaže da kupovina u malim preduzećima vraća njihovoj zajednici i daje im više svrhe u njihovim navikama kupovine.
48% ljudi kupuje u malim i srednjim preduzećima proizvode višeg kvaliteta, a 45% personalizovane usluge.
U 91% vremena, potrošači će izabrati mala preduzeća kada im odgovara, a 74% traži načine da podrže mala preduzeća čak i ako to nije zgodno.
77% potrošača je spremno da plati više ako dobiju odličnu korisničku uslugu od malih preduzeća.
Budućnost statistike malih preduzeća
Veća je verovatnoća da će 65% malih preduzeća ulagati u tehnologiju poput veštačke inteligencije za automatizaciju.
Do 2025. godine, 80% vlasnika preduzeća koji su investirali u personalizaciju prestaće da finansira projekte zbog nedostatka povraćaja ulaganja.
Online i digitalni kanali će nastaviti da rastu. Plaćanja bez dodira, uključujući beskontaktne kartice i mobilna plaćanja, porasla su među malim preduzećima u 2020.
Rad na daljinu je tu da ostane i povećaće se za 13,5% čak i nakon pandemije.
Kupci će tražiti da izvuku više od svog novca i pridaju veći značaj vrednosti
Ostale karakteristike od 73 izabranih možete detaljni pogledati na stranici SemRuch-a
Ovo su samo neki od brojnih statističkih podataka koji se mogu naći na Internetu. Nije potrebno do detalja pratiti sve statističke podatke, ali je važno imati okvirnu sliku istraživanja. Ukoliko imate odrđenu okvirnu sliku onda je i vaš način planiranja i pristupa realizaciji realniji i lakše možete doći do svojih zacrtanih ciljeva, ukoliko sledite aktuelne trendove. Iz tog razloga je važno da budete u toku sa istraživanja da ne gubite danas dragoceno vreme i novac, več da se uspešno nosite sa konkurencijom i ostvarite zacrtane ciljeve.
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.