Značaj Google My business servisa za lokalne biznise

goglmz


Ukoliko vaš biznis bilo da imate fizički objekat, ili poslujete na određenom lokalnom nivou u okviru teritorije nekog grada, dela grada ili oblasti od neprocenjive važnosti je posedovanje besplatnog alata Google my Business . Ovo je besplatni alat vam pruža mogućnost da budete vidljivi na Googlu ukoliko neko pretražuje vašu delatnost u blizini lokacije u kojoj se vi nalazite

Postizanje velike vidljivosti na Google -u kao lokalnom preduzeću nikada nije bilo važnije za održivi rast i uspeh. U stvari, prijavljeno je da 46% svih Google pretraga traži lokalne informacije i da 4 od 5 potrošača koristi pretraživače za pronalaženje lokalnih informacija, što znači da, ako se ne prikazuje vaše preduzeće, to je jedno od vaših takmičari. Iz tog razloga, ključno je da postavite solidnu lokalnu SEO strategiju koja uključuje obavezno posedovanje ovog alata


Šta je Moje preduzeće na Google -u?

Moje preduzeće na Google-u je platforma koja pokreće Google -ove liste preduzeća i daje vašem preduzeću priliku da se pojavi u lokalnom paketu, kao i da se pojavi u više različitih rezultata, I da upravlja načinom na koji se njihove informacije prikazuju na svakom.

To je platforma koju svaki vlasnik lokalnog preduzeća treba da zna i koristi jer se informacije koje pošaljete na svoju listu mogu pojaviti na različite načine na pretraživaču. Osim toga postoje projne opcije koje možete iskoristit kao što su

Ubacivanje :

- opisa usluge

- radno vreme

- kontakt telefon

- Ubacivanje linka ka vašem sajtu

- upload fotografija

Uzećemo za primer da ste u potrazi za serviserom klima uređaja da se nalazite u beogrdskoj opštini vračar I da tržite najbližeg majstora, da bi ste što prije I što jeftinije rešili problem kucate u pretrazi na Googlu'u termin "Servis klima uređaja Vračar". Kao rezultat izlistaće vam se mapa tog dela grada sa spiskom servisera…


 Iz tog prikaza možete da odaberete opcije directions ukoliko želite lično da odete. Ukoliko poseduju web sajt možete da odete na njihovu stranicu I više se informišete o osnovnim I dodatnim uslugama, cenama …. Možete da pogledate kontakt informacije da ih pozovete pošaljete im email. A možete I da pogledate neke od postavljenih galerija slika.Ono što je jednako važno možete I da vidite komentare ili recenzije korisnika koji su već koristili uslugu I podelili svoja iskustva I utiske. Naravno sve te komentare treba gledati ukupno u globalu, jer često uvek ima I "teških" klijenata koji nisu yadovoljni, pa je bolje pregledati sve komentare radi boljeg stvaranja opšteg utiska. U svakom slučaju brojni su benefiti košćenja ovog alata I svakako ga treba iskoristiti, a samo dio njih je:


U pretraživaču tražena vaša uslugu I lokacija biće izlistana na listi sa mapom

Veće poverenje korisnika u koliko se nalazite na ovom servisu

Brzo I lako stupanje u kontakt sa vama

Sve najbitnije informacije od radnog vremena do kontakta

Jednostavno nalaženje vaše lokacije putem dugmeta direction

Imate mogućnost ubacivanje slika uspešno realizovanih projekata

Dugme website gdje možete na pregledniji način promovisati vašu uslugu

komentari predhodnih klijenata koje mogu biti izuzetna preporuka


Registracija na Google My Business

Ukoliko želite da se prijavite za ovaj servis ispratićemo par osnovnih korakaPrijavite se na Google nalog sa kojim želite da GMB bude povezan, posjetite https://www.google.com/business/ i kliknite na "Manage now" dugme.

Na sledećem koraku unosite naziv i kategoriju biznisa.

Naziv koji ovdje unesete je veoma bitan za lokalni SEO i vaše rangiranje na Google Maps servisu tako da se ne ustručavajte da dodate glavnu ključnu riječ za koju želite da se rangirate uz naziv biznisa. Međutim, nemojte dodati više od jedne fraze jer u suprotnom Google može penalizovati vaš nalog a to će se negativno odraziti na rangiranje biznisa.

U polje kategorije unesite najbližu moguću kategoriju koja je dostupna.



Sledeći korak je da odgovorite da želite da dodate lokaciju koja će se korisnicima prikazati kada vaš biznis ili povezane termine kucaju u Google.


Ako ste izabrali opciju lokacija otvoriće vam se opcija za popunjavanje adrese lokacije, gde unosite lokaciju vašeg objekta da bi on kasnije bio vidljiv u pretrazi na mapi....



Nakon toga će vam se prikazati opcije za verifikaciju. Vjerovatno ćete moći da verifikujete profil samo putem pisma ili broja telefona.

Ako je dostupna verifikacija telefonom, preporučujem da odaberete tu opciju.



Nakon toga će vam se prikazati opcije za verifikaciju. Verovatno ćete moći da verifikujete profil samo putem pisma ili broja telefona. Ako je dostupna verifikacija telefonom, preporučujem da odaberete tu opciju. Međutim, ako je jedina opcija za verifikaciju pismo, unesite ime kontakt osobe kojoj će stići pismo na tu adresu i kliknite na "Mail".


Dodatna Popunjavanja

Nakon što verifikujete Google My Business profil, naći ćete se u glavnom pregledu gdje možete unijeti više informacija o vašem biznisu poput radnog vremena, slika, logo-a, opisa biznisa i još mnogo toga.

Preporučujem da ispunite sve informacije koje možete da bi se što bolje rangirali i kako bi korisnici lako pronašli informacije koje ih zanimaju o vašem biznisu i mogli da vas

kontaktiraju.

Informacije unosite tako što kliknete na olovku pored sekcije koju želite da popunite. U ovoj sekciji možete unijeti/izmijeniti:

Naziv biznisa

Kategoriju

Adresu

Državu ili regiju u kojoj pružate usluge

Radno vrijeme – uključujući specijalno radno vrijeme koje možete odrediti recimo za rad u toku praznika

Broj telefona

Adresu sajta

Link za zakazivanje

Usluge i proizvode koje nudite

Atribute – možete dodati oznaku biznisu poput toga da je vlasnik žena, da je moguće pristupiti objektu u kolicima, obaveznog nošenja maski, mogućnosti online sastanaka ili pružanja usluga online i slično.

Kratak opis biznisa – dodajte jednom u tekstu ključnu riječ za koju želite da se rangirate

Datum pokretanja biznisa

Slike

Osim posedovanja ovog servise kao što smo ranije spomenuli od izuzetne je važnosti da budete u mogućnosti da u opciji website imate link ka svom sajtu, iz tog i drugih razloga nadovežite se na sledeće tekstove u nastavku


...

8 razloga zašto vašem biznisu treba web sajt - Blog

1. Veb sajt gradi poverenje i čini vas verodostojnim izborom Poverenje je jedna od najvažnijih stvari za uslužna preduzeća. Jednostavno rečeno, ako vam potencijalni kupci ne veruju, neće koristiti vaše usluge. Posedovanje veb stranice jedan je od n
...

Važni elementi svakog web-sajta na koje morate obratiti pažnju - Blog

Prilikom planiranja i izrade vaših Web-projekata potrebno je voditi računa da projekat poseduje određene elemente koji predstavljaju važne delove vašeg projekta. Neki od njih se tiču tehničkih pravila, a neki dizajnerskih elemnata. Uglavnom neki
...

Tipovi web sajta - Blog

Brojne su podele u kojima se mogu opisati različiti tipovi sajtova. Neke od prvih podela bile su vezane samo na statitičke I dinamičke sajtove, kasnije su statički I dinamički dobili svoje podkategorije razvojem novih tehnologija I CMS sistema. Tako
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

SEO osnove rangiranja na Google-u
Najčešći tipovi web sajtova