Na ovom digitalnom tržištu, malim preduzećima je potrebno snažno prisustvo na Internetu da bi se takmičili, a statistike pokazuju da je jedan od najbitnijih elemenata konkurentosti veb sajt.
Prema statistici sajtova za mala preduzeća, 36% malih preduzeća nema veb sajt, dok 81% potrošača istražuje proizvode ili usluge na Internetu pre kupovine. Ovi brojevi pokazuju koliko je važno da mala preduzeća ulažu u veb sajt kako bi dosegla svoju ciljnu publiku i angažovala se da na što korisniji način putem benefita prezentuju proizvode.
Ključni podaci: Statistika veb sajtova za mala preduzeća
71% malih preduzeća ima svoju veb stranicu.
75% potrošača procenjuje kredibilitet preduzeća na osnovu njihove veb stranice
81% kupaca istražuje posao na Internetu pre kupovine.
Mala preduzeća koja imaju veb sajt rastu 2x brže od onih bez njih.
48% ljudi je reklo da je faktor broj jedan koji su koristili da odrede kredibilitet preduzeća bio njihov dizajn veb stranice
Više od 1 od 3 vlasnika malih preduzeća smatra da je njihovo preduzeće premalo za veb lokaciju.
Približno 28,1 miliona veb lokacija koristi Google analitiku.
Prema nedavnoj studiji Knight Foundation, 60% malih preduzeća sada smatra da je internet važan alat u marketinškim i prodajnim naporima. Mala preduzeća sve više ostvaruju veći profit korišćenjem onlajn marketinga, jer najnovije statistike malih preduzeća pokazuju da je 78% malih preduzeća izjavilo da su njihove veb stranice bile uspešne u generisanju novih potencijalnih klijenata i kupaca, kao i podizanju svesti o brendu i povećanju prodaje.
Ovde je detaljan pregled statistike marketinga malih preduzeća.
Ključni detalji o statistici i trendovima marketinga malih preduzeća
69% malih preduzeća koristi digitalni marketing za privlačenje kupaca i prodaje.
36% malih preduzeća još uvek nema veb sajt.
96% malih preduzeća kaže da koriste društvene mreže u svojoj marketinškoj strategiji.
61% marketinških stručnjaka kaže da su njihovi najveći izazovi generisanje saobraćaja i potencijalnih klijenata.
Samo 10% malih preduzeća ne koristi nikakvu vrstu Internet marketinga.
17% malih preduzeća ulaže u optimizaciju pretraživača.(SEO)
47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing.
74% potrošača se oslanja na društvene mreže da donesu odluke o kupovini.
41% lokalnih preduzeća zavisi od društvenih mreža da bi ostvarili prihod.
46% svih pretraga na Google-u ima lokalnu nameru
81% kupaca istražuje onlajn pre kupovine.
Mali biznis koji sami vode marketing
Na kraju krajeva, vlasnici malih preduzeća moraju da budu u mogućnosti da dođu do kupaca, a da ne mogu da priušte troškove tradicionalnog marketinga.
Prema najnovijim statistikama, 47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing.
Dobro uspostavljena preduzeća mogu se osloniti na svoju reputaciju i lojalnost kupaca, ali manja preduzeća koja se tek osnivaju moraju da zauzmu snalažljiviji pristup.
Danas morate biti na mreži ako želite da prodajete proizvode. Sve više potrošača istražuje onlajn pre kupovine. U stvari, istraživanja sugerišu da 81% kupaca sprovodi onlajn istraživanje proizvoda i usluga pre nego što donesu odluku o kupovini (MarketingProfs). Zbog toga je važno da optimizujete svoju veb stranicu za pretraživače da lakše dođete do vaših klijenata.
Kupci žele autentično iskustvo kao i više vrednosti od svojih kupovina. Brendovi mogu da komuniciraju sa svojim klijentima na društvenim medijima na načine koji poboljšavaju lojalnost kupaca, izloženost brendu i angažovanje obožavatelja. Veoma je važno za mala preduzeća da imaju snažno prisustvo na društvenim medijima kako bi promovisali proizvode i usluge jer 74% potrošača aktivno traži društvene dokaze pre nego što donesu bilo kakvu odluku o kupovini prema Digital Marketing Magazinu.
Male kompanije tvrde da koriste društvene mreže za marketing.
Mala preduzeća širom sveta imaju koristi od marketinga na društvenim mrežama. U stvari, prema Social Media Examiner-u, 96% koristi društvene mreže da bi smatralo korisnim i uspešno ih koristi. Ako trenutno ne pokušavate da unapredite svoje poslovanje putem društvenih medija, sada je vreme da počnete da plasirate svoj proizvod i uslugu preko različitih platformi društvenih mreža kao što su Facebook, Tvitter, Instagram, TikTok i mnoge druge popularne platforme društvenih mreža.
Mala preduzeća bez veb stranice.
Ako spadate u kategoriju od 36% onih koji nemaju veb stranicu, nije kasno da počnete. Moja preporuka za svakoga ko ima malo preduzeće je da odmah pokrene sajt, pre nego što izgubi posao.
Trendovi onlajn marketinga za preduzeća izgledaju izuzetno pozitivno i postojanje veb stranice za mala preduzeća može igrati ključnu ulogu u privlačenju novih klijenata ili kupaca u preduzeća.
64% malih preduzeća ima veb stranicu.
Posedovanje veb stranice postala je apsolutna obaveza za mala preduzeća. Postoji mnogo razloga za to, u rasponu od mogućnosti poboljšanja vidljivosti na mreži do objavljivanja radnog vremena i usluga. Ali bez obzira na razloge za njegovo stvaranje, kombinovanje Mog preduzeća na Google-u sa veb sajtom je odlična ideja za lokalna preduzeća.
41% lokalnih preduzeća zavisi od društvenih mreža da bi ostvarili prihod.
Postoji veliki broj statističkih podataka koji pokazuju važnost društvenih medija za lokalna preduzeća, ali možda ova to najbolje pokazuje. Bez obzira šta radite na mreži, posebno ako nemate onlajn prisustvo, morate biti na društvenim mrežama.
75% ljudi je procenilo kredibilitet kompanije na osnovu dizajna njene veb stranice
Da li dizajn vaše veb stranice utiče na to da li bi ljudi poslovali sa vašom kompanijom ili ne? U mnogim slučajevima jeste. Bilo da prodajete proizvod preko sajta za e-trgovinu ili nudite uslugu, ako želite da budete uspešni, dizajn vaš
46% svih pretraga na Google-u ima lokalnu nameru
Zbog toga su rezultati lokalne pretrage i Google mape ključni za prisustvo vašeg preduzeća na mreži. Oni su jedini način za interakciju sa korisnikom u ovoj fazi njegovog putovanja, pa ih koristite mudro. Ako nemate veb prezentaciju profesionalnog izgleda sa lokalnim informacijama ili se vaše recenzije ne prikazuju u pretragama mapa, svakako bi trebalo da bude prioritet da to popravite!
Izvor: BusinessDIT
Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog
9 razloga zašto vašem biznisu treba web sajt - Blog
Kolika je cena izrade sajta, kako se formira i od čega zavisi? - Blog
Uspešni primeri poslovanja malih preduzeća na Internetu - Blog
Studija slučaja: Povećanje Prometa frizerskog salona uz povećanje prisutnosti na Web-u - Blog