Marina Enterijernica je inovativni online studio za dizajn enterijera sa sedištem u Srbiji, koji pruža niz usluga sa ciljem da moderan i funkcionalan dom bude dostupan svima. Osnovala ga je Marela Aćimović Vukšić, koja je stvorila platformu koja omogućava klijentima da iz udobnosti svog doma dobiju kompletne usluge dizajna enterijera, dekora i konsultacija.
Njene ključne usluge uključuju:
- e-Dekoracija (od 99€), koja pomaže klijentima da osveže svoj prostor kroz predloge dekorativnih predmeta i liste za kupovinu.
- e-Dizajn Enterijera (od 199€), usluga koja obuhvata organizaciju nameštaja, dekoraciju i izradu crteža za nameštaj po meri.
- e-Saveti (od 25€), za brzo rešavanje specifičnih dilema u vezi sa uređenjem prostora.
- Konsultacije na terenu i putem Skype-a (40€), što omogućava klijentima direktan kontakt sa stručnjakom u Beogradu ili putem video poziva za ostale lokacije.
Poslovanje Marina Enterijernice je specifično po tome što je potpuno digitalizovano, što olakšava proces dizajniranja prostora za klijente kako iz Srbije, tako i iz inostranstva. Posebno je značajno da usluge mogu biti prilagođene potrebama i budžetu klijenata, omogućavajući uređenje po prostoriji, korak po korak, umesto kompletnog stana odjednom
Još jedna u nizu uspešnih priča koje ilustruju koliko je internet ključan faktor za svaki biznis koji želi da ostvari svoj puni potencijal. U ovoj priči ističemo primer dizajnerke enterijera Marele Aćimović Vukšić, koja je svoje znanje, usluge i savete o dizajnu enterijera uspešno plasirala putem raznih online kanala.
Za magazin zadovljna,rs je podelila svoju priču o ulasku u svet dizajna...
„Kada smo kupili kuću u januaru 2020. godine, plan je bio da se kuća detaljno renovira pre našeg preseljenja. Tada smo živeli u stanu od 65m2 – muž, ja i troje dece. Prethodnom vlasniku kuće dali smo rok za iseljenje do kraja marta, a mi smo se bacilli na planiranje kompletnog renoviranja. A onda je došla korona – i sve je stalo. U toj finansijskoj nesigurnosti (moj posao je bio pod znakom pitanja) nismo se usuđivali da ulazimo u nove kredite, a uzgrednu opasku prijateljice kada je krenulo zaključavanje – da bi kuću trebalo samo prekrečiti i useliti se jer što bismo bili zaključani u malom stanu sa troje dece kada imamo kuću sa dvorištem – nisam mogla da izbacim iz glave", priča Marela Aćimović Vukšić, dizajnerka enterijera.
fotografija: Zadovoljna.rs
fotografija: cityexpert.rs
Nakon 15 godina iskustva u industriji, Marela je odlučila da iskoristi svoje znanje i pokrene online studio za dizajn i dekoraciju enterijera. Sa trećom trudnoćom, shvatila je da želi fleksibilnost i više vremena za porodicu. Sada, sa svojim online studiom, ostvaruje svoje snove i uživa u poslu koji voli.
amo kako je teško uvoditi nove ideje ili usluge. Kako su ljudi reagovali na ideju o online dizajnerki enterijera?
- Kao za sve što je novo i drugačije i ovoj ideji je trebalo vremena da se "primi". Sećam se da mi je prva klijentkinja bila jedna žena iz Švajcarske, Srpkinja (znam i ime - Kristina :)) koja je pronašla sajt (tada još uvek nezavršen!), oduševila se konceptom i postala moj prvi klijent. Naravno, bilo je i sumnjičavih, onih koji su ipak želeli da me vide i upoznaju (zato smo kao dodatnu uslugu uveli konsultacije na terenu). Ali većina ljudi je ipak imala poverenja u online vid saradnje (što je za mene i ljude u mom okruženju bilo prijatno iznenađenje).
Da li je trebalo vremena da se ideja 'primi' i koliko?
- Enterijernica je nastala 2015. godine, a tek 2017. je postala biznis od kojeg može da se živi (ili bolje rečeno preživljava :)). Već sledeće godine je situacija bila prilično dobra i tada sam počela da zapošljavam saradnike, iznajmili smo poslovni prostor i počeli da ličimo na pravu firmu…
Da li ljudi shvataju značaj/ulogu dizajnera enterijera?
- Mislim da sve više shvataju. Najveći zaokret u razumevanju uloge dizajnera enterijera se desio u prethodnih par godina, a veliko "hvala" ide društvenim mrežama poput Instagrama i Pinteresta. Zašto? Zato što su ljudi gledali lepe fotografije enterijera, pokušavali sami da naprave isto, na kraju shvatili (mnogi, ne svi) da jednostavno ne umeju i odlučili da potraže pomoć. Osim toga, ubrzani tempo života je mnoge naveo da shvate da je za uređenje enterijera potrebno vreme, koje ljudi koji rade i imaju decu i porodicu, jednostavno nemaju. Tu uskačemo mi…
Da li tvoji klijenti uglavnom imaju ideju ili ti daju 'odrešene ruke'?
- Ja imam specifičan pristup dizajnu enterijera koji možda ne bi podržale neke moje kolege - smatram da enterijer koji se uređuje treba da se prilagodi i da u potpunosti oslikava onoga ko u njemu da živi, a ne mene i moj stil. Zato se prilikom početka saradnje u našem studiju popunjava jedan upitnik sa detaljnim informacijama o tome ko su korisnici, šta se njima dopada i u kakvom prostoru bi oni voleli da žive. Na tome mi dalje gradimo priču…
Njen online studio nudi širok spektar usluga, uključujući e-Dekoraciju, e-Dizajn Enterijera i e-Savete. Kroz ove usluge, klijenti mogu osvežiti ili potpuno preurediti svoj prostor uz stručno vođstvo i savete Marele i njenog tima. Sa lakoćom mogu dobiti inspiraciju i rešenja za svoje domove putem online platformi.
Marelin pristup ne samo da olakšava proces dizajniranja enterijera, već i naglašava važnost online prisustva za uspešno poslovanje u današnjem digitalnom dobu. Kroz svoj blog, Marela deli ideje, savete i inspiraciju sa svojim klijentima i širom zajednicom, gradeći tako svoju reputaciju i privlačeći nove klijente.
Samo neke od usluga koje se nude online na ovom sajtu
e-Dekoracija
100% online, ekonomična i zabavna usluga koja će vaš dom podići na drugi nivo bez mnogo ulaganja.Ovom uslugom ćete osvežiti svoj dom ili zaokružiti celinu ako ste ga tek opremili nameštajem.Biramo dekoraciju za vas – Šaljemo vam dva predloga od kojih birate onaj koji vam se više dopada, a za odabrani koncept šaljemo listu za kupovinu i sve informacije koje se tiču instalacije dekorativnih predmeta. Usluga je koncipirana po prostoriji, tako da možete uređivati prostoriju po prostoriju, u svom ritmu.Želite li da vam pomognemo u odabiru dekoracije?
e-Dizajn Enterijaera
Dizajn i dekoracija enterijera, 100% online. Za sve one koji su tek kupili stan ili totalno preuređuju onaj koji imaju – ovom uslugom ćete dobiti gotovo rešenje do najsitnijiih detalja. Od organizacije nameštaja, preko odabira gotovog nameštaja i dekoracije za vaš prostor, do dizajna i izdimenzionisanih crteža za nameštaj koji se izrađuje po meri – ova usluga će rešiti sve vaše probleme kada je osmišljavanje vašeg enterijera u pitanju. Prepustite nama da uklopimo dizajn u vaš budžet. Usluga je koncipirana po prostoriji, tako da nam možete prepustiti samo one prostorije koje vam zadaju najviše glavobolje.
Želite li da vam pomognemo da uredite svoj dom?
e-Saveti
Ako imate sporan kutak, dilemu kako da uredite neki deo prostorije, problem sa izborom nekog komada nameštaja ili dekoracije – tu smo da pomognemo. U roku od tri radna dana vaše dileme biće rešene.Ova usluga je za one koji su zadovoljni svojim enterijerom generalno, ali im fali par sitnica da bi to bilo baš ono o čemu su maštali i što su zamislili.I ova usluga je koncipirana po jednoj prostoriji, a maksimalan broj pitanja/dilema za jednu prostoriju je pet. Saznajte više o online savetima.
e-Kursevi
Nakon više decenija iskustva u dizajnu i dekoraciji enterijera, mnogo održanih radionica i online obuka – napravila sam kurseve koji oslikavaju moju filozofiju u dizajniranju enterijera i moj način rada sa klijentima. To su kursevi kakve sam želela da pohađam kada sam počinjala da se bavim ovim poslom.Od osnova za dizajn i dekoraciju, pronalaženja sopstvenog stila i kreiranja neprolaznih enterijera, do 3D modelovanja i izrade prezentacije za klijente – kursevi u Marinoj ENTERIJERNICI su prilagođeni onima koji enterijerom žele da se bave iz ljubavi, za svoju dušu, ali i onima koji žele profesionalno da se bave ovim divnim poslom.
Marina Enterijernica je specifična po tome što nudi fleksibilne online usluge koje su prilagođene potrebama modernih klijenata. Evo detaljnijeg pregleda poslovnog modela i usluga koje nude:
1. Fleksibilan pristup uslugama
Marina Enterijernica omogućava klijentima da uređuju svoj prostor u fazama, sobu po sobu, umesto celokupnog stana odjednom. Ovo omogućava klijentima da prilagode proces dizajniranja svom vremenu i budžetu. Uz uslugu e-Dekoracija, klijentima se predlažu dva dekorativna koncepta za svaku prostoriju, uz listu potrebnih artikala, što olakšava implementaciju rešenja(
2. Potpuni e-dizajn enterijera
Ova usluga (po ceni od 199€ i više) pruža klijentima kompletno rešenje za uređenje enterijera, uključujući raspored nameštaja, dekoraciju, pa čak i crteže za nameštaj po meri. Namenjena je onima koji su tek kupili stan ili renoviraju postojeći, pružajući im u potpunosti prilagođena rešenja(
3. Konsultacije i saveti
Za one koji imaju specifične dileme ili žele profesionalno mišljenje, tu su e-Saveti (po ceni od 25€), koji pokrivaju do pet pitanja po prostoriji. Pored toga, nude se i konsultacije na terenu za klijente iz Beograda ili putem Skype-a za one koji žive dalje, po ceni od 40€(
4. Online škola za dizajn enterijera
Marina Enterijernica takođe nudi online kurseve u okviru iDeco škole, koji klijentima omogućavaju da nauče kako da sami dizajniraju i dekorišu svoj dom poput profesionalaca. Cena kurseva je 125€, a polaznici dobijaju praktična znanja kako bi postigli enterijer poput onih sa Instagram-a ili Pinterest-a(
5. Ciljana publika i međunarodno prisustvo
Iako se studio nalazi u Srbiji, Marina Enterijernica nudi svoje usluge klijentima izvan Srbije putem svojih online platformi. Njihov model rada omogućava saradnju sa klijentima širom sveta, čime proširuju svoj doseg i omogućavaju pristup dizajnu enterijera osobama koje možda ne bi mogle da priušte tradicionalne usluge enterijernog dizajna
Osim predhodno navedenih usluga sajt sadrži pregršt korisnih saveta, ideja, predloga koje možete iskoristiti u vašem domu. A otome koliko je ovaj biznis uspešan govori i stranica sa rsdovima kao i razni kanali drustvenim mrežama koju su izuzetno posećeni. Tako trenutno na Instagramu je oko 73 hiljade pratilaca, Facebooku 22 hiljade, na Youtubo oko 3,5 hiljade...
Ovaj primer je samo jedan u moru mnogih koji su uz specificnu i jedinstvenu uslugu i pomoć interneta stvorili stabilan u uspešen biznis.
Alati i tehnike koje koristi Marina Enterijernica za online nastup
Websajt sa fokusom na usluge i kontakt: Marina Enterijernica ima jednostavan i pregledan web-sajt koji jasno ističe svoje usluge, poput e-Dekoracije, e-Dizajna enterijera i online konsultacija. Na sajtu su istaknute cene i proces rada, što potencijalnim klijentima olakšava razumevanje ponude i donošenje odluka
Korišćenje 3D modela i rendera: Studio koristi 3D prikaze i modele kao deo svojih usluga za vizualizaciju enterijera. Ovi prikazi nisu fotorealistični, ali pružaju klijentima dobar uvid u dizajn i dekoraciju prostora pre nego što se odluče za konačna rešenja.
Online konsultacije i Skype pozivi: Da bi osigurali da mogu da pruže usluge i klijentima van Beograda i Srbije, Marina Enterijernica nudi online konsultacije putem Skype-a. Ova opcija omogućava personalizovan pristup za klijente koji se možda ne nalaze fizički blizu ili preferiraju rad na daljinu.
Analiza sajta
- Dizajn i struktura: Sajt je jednostavan za navigaciju, sa jasnom organizacijom usluga po kategorijama (npr. e-Dekoracija, e-Dizajn enterijera, konsultacije), što olakšava korisnicima pronalaženje željenih informacija. Sajt koristi profesionalne i jasne fotografije koje podržavaju estetiku brenda.
- Optimizacija korisničkog iskustva (UX): Sajt je optimizovan za lako snalaženje, a korisnici mogu lako zakazati konsultacije ili kontaktirati tim putem online formi ili direktnih linkova na usluge. Mobilna verzija sajta takođe deluje prilagođeno.
- SEO i vidljivost: Ključne reči povezane sa dizajnom enterijera, poput "e-dekoracija" i "online dizajn enterijera", koriste se na sajtu, što pomaže u SEO rangiranju. Takođe, integracija bloga i često postavljana pitanja (FAQ) pomažu sajtu da postane informativan i privuče organski
- saobraćaj(Marina ENTERIJERNICA)(Marina ENTERIJERNICA).
Ovi elementi doprinose uspešnom online nastupu, omogućavajući Marina Enterijernici da izgradi i održi prepoznatljivost u digitalnom prostoru.
Marina Enterijernica koristi različite marketing alate, tehnike i servise kako bi poboljšala svoj online nastup i privukla klijente. Evo nekih ključnih:
Marina Enterijernica koristi različite marketing alate, tehnike i servise kako bi poboljšala svoj online nastup i privukla klijente. Evo nekih ključnih:
1. Društvene mreže
Društvene mreže poput Instagram-a, Pinterest-a i Facebook-a su veoma bitne za promociju usluga dizajna enterijera, jer pružaju vizualnu platformu gde Marina može da prikazuje svoj rad, inspirativne projekte i angažuje potencijalne klijente. Ove platforme omogućavaju vizuelnu promociju kroz fotografije i video sadržaj enterijera, što je ključ za privlačenje pažnje publike zainteresovane za dizajn
2. Email marketing i newsletter
Koristeći newsletter sistem, Marina Enterijernica održava direktan kontakt sa svojim klijentima. Redovno slanje saveta, informacija o uslugama, kao i specijalnih ponuda putem email-a, omogućava održavanje interesa publike i izgradnju lojalnosti. Email kampanje omogućavaju ciljano slanje ponuda direktno korisnicima koji su već pokazali interesovanje za dizajn enterijera
3. SEO (optimizacija za pretraživače)
Sajt je optimizovan za ključne reči vezane za online dizajn enterijera, dekoraciju i savete. Korišćenje SEO tehnika pomaže da Marina Enterijernica bude bolje rangirana na Google pretragama. Optimizovane stranice i blog pomažu privlačenju organskog saobraćaja putem specifičnih pretraga, kao što su „online enterijer", „e-dizajn enterijera" ili „saveti za dekoraciju
4. Google Ads i društvene mreže plaćeno oglašavanje
Google Ads i sponzorisani postovi na društvenim mrežama koriste se za povećanje vidljivosti i ciljanje specifičnih demografskih grupa. Ovo je efikasan način da se direktno dođe do potencijalnih klijenata koji traže usluge dizajna enterijera ili dekoraciju prostora(
5. Blog i sadržajni marketing
Na sajtu je prisutan blog koji nudi savete o dizajnu enterijera, uputstva i inspiraciju. Ovaj sadržajni marketing omogućava izgradnju autoriteta i poverenja među korisnicima, što pomaže da se Marina Enterijernica pozicionira kao stručnjak u svojoj oblasti. Informativan sadržaj pomaže u privlačenju korisnika koji traže savete o uređenju enterijera
6. Online kurs i edukativni materijali
Pored usluga dizajna, Marina Enterijernica nudi i online kurseve u saradnji sa iDeco školom. Ovi kursevi pomažu u izgradnji dodatne lojalnosti kod publike, jer omogućavaju korisnicima da nauče kako sami da uređuju prostor. Ovo je primer korišćenja edukacije kao marketing alata za povezivanje sa ciljnom grupom
7. Recenzije i preporuke korisnika
Pozitivne recenzije i svedočenja zadovoljnih klijenata, objavljene na sajtu, jačaju poverenje kod novih korisnika. Ove preporuke ističu kvalitet usluga i omogućavaju potencijalnim klijentima da se lakše odluče za saradnju. Takođe, korisničke priče pomažu da se izgradi emocionalna veza sa klijentima
Kombinovanjem ovih marketing alata, Marina Enterijernica uspeva da poveća vidljivost, angažuje svoju publiku i generiše nove prilike za posao.
10 osnovih razloga zašto je svakom preduzeću potrebno prisustvo na Internetu - Blog
Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog
Destilerija Pruna: Proizvodi koji šire ljubav pri svakom gutljaju - Blog