By Super User on Monday, 24 April 2023
Category: Zanimljivosti

Najbolji primeri Landing stranice i zašto one konvertuju posetioce u kupce


Dobre odredišne stranice su zadivljujuće, dobro dizajnirane i imaju jedan jasan poziv na akciju, što na kraju povećava konverzije. Kombinuju ubedljiv jezik i efikasan dizajn kako bi motivisali posetioce da se pretvore u kupce. Da bismo podstakli vašu inspiraciju, sakupili smo najbolje primere odredišnih stranica sa celog veba i objasnili zašto one rade na konverziji posetilaca sajta.

Odredišna stranica je namenska veb stranica na koju posetioci „sleću" kada stupe u interakciju sa vašom reklamnom ili marketinškom kampanjom kako bi podstakli korisnike da preduzmu određenu radnju.


Ključna statistika odredišnih stranica sa visokim stepenom konverzije

Sada kada ste videli neke od najboljih primera odredišnih stranica, možda se pitate koja je dobra stopa konverzije za odredišne stranice. Sve iznad 5% je obično dobro, ali najbolje odredišne stranice mogu da vide stope konverzije od 20% ili više.

Iz perspektive, studija Unbounce je otkrila da je prosečna stopa konverzije za odredišne stranice trenutno na 4,89%. Međutim, ovaj broj varira od industrije do industrije. Evo drugih vitalnih statističkih podataka o odredišnoj stranici koje treba imati na umu:

U proseku, odredišne stranice sa elementima na koje se može kliknuti kao što su dugmad su 7,2% efikasnij
e od onih sa obrascima za registraciju.
U 2021, 47% preduzeća je koristilo video na odredišnim stranicama. I efikasan je — stručnjaci su otkrili da video može povećati konverzije do 80%.
Postavljanje odeljka odredišne stranice iznad preloma na veb-sajtu može da poveća konverzije do 14%.
Prilagođavanje odredišnih stranica vašoj ličnosti idealnog klijenta može dovesti do povećanja stope konverzije od 11%.
Odredišne stranice koje se učitavaju u jednoj sekundi su 17% efikasnije u konverziji kupaca u poređenju sa onima kojima je potrebno pet sekundi da se učitaju.



Odredišna stranica kompanije Apple Airpods Mak (izvor: Apple​)

Apple ima nekoliko sjajnih primera odredišne stranice, uključujući stranicu proizvoda za Airpods Mak. Ima čist, visok dizajn koji Apple razlikuje od drugih brendova. Ovo stvara osećaj težnje kod posetilaca sajta da poseduju istaknuti proizvod. Štaviše, koristi mešavinu veličina i širina fonta da istakne ključne karakteristike i uporedne tabele koje pomažu posetiocima da donesu odluke o kupovini.

Pored načina na koji su informacije predstavljene, Apple izdašno koristi visokokvalitetne vizuelne elemente i pomeranje paralakse. Paralaksno pomeranje je kada se slike u prvom planu i pozadini kreću različitim brzinama, dajući stranici veću dubinu i vizuelni interes..


Taboolina odredišna stranica nudi korisnicima dva poziva na akciju. (Izvor: Taboola)


Taboola-ina početna stranica je mesto odakle potiče najveći deo saobraćaja na sajtu. On  sažima svoju primarnu prodajnu ponudu u odeljku o herojima. Zatim nudi dva dugmeta poziva na akciju (CTA) postavljena jedno pored drugog.

Posetilac sajta spreman da kupi može da počne, dok neko ko nije baš spreman može da pristupi informacijama koje bi ga mogle ubediti da preduzme akciju. Zajedno, ovi pozivi na akciju vode put kupca – sve iznad preloma. To ga čini jednim od najboljih primera odredišne stranice za preduzeća koja nude profesionalne usluge.




Elespacio: Let the Work Speak for Itself


Elespaciova odredišna stranica prati „pokaži, ne govori" do tee. (Izvor: Elespacio)

Elespaciova početna stranica veb stranice odmah osvaja video pozadinom preko celog ekrana. Ali osim što je vizuelno ubedljiv, on takođe prati isprobani princip „pokaži, ne pričaj" u pripovedanju, prikazujući primere rada agencije.

Ovo pomaže posetiocima sajta da vizuelizuju rezultate koje mogu da dobiju i kako će imati koristi od usluga kompanije. Kreativan je, vizuelno privlačan i ubedljiv, i kao i sve najbolje odredišne stranice, sve obuhvata pozivima na akciju na koje se može kliknuti.



SpiFu: Isprobajte besplatno

Odredišna stranica softvera za analitiku SpiFu (Izvor: SpyFu)

Početna stranica kompanije za analitiku SpiFu omogućava korisnicima da testiraju njenu uslugu unosom domena (npr. fitsmallbusiness.com), URL adrese određene stranice ili ključne reči. To je isprobana strategija—pokazivanje korisnicima kako vaša usluga funkcioniše iz prve ruke pre nego što se od njih zahteva da se prijave, pomaže u uspostavljanju poverenja. Osim toga, takođe pomaže da se visokokvalitetni potencijalni klijenti zainteresuju za vaš proizvod.

SpiFu takođe pruža svedočenja i recenzije niže u sadržaju. Ovo se gradi na uspostavljenom poverenju i podržava njegove tvrdnje o vrednosti, dodatno ubeđujući posetioce da pretvore.

Battesti Associes: Pokreni portfolio

Odredišna stranica Battesti Associes-a usmerava pažnju posetilaca. (Izvor: Battesti Associes)

Početna stranica veb stranice arhitektonske firme Battesti Associes prikazuje slike prošlih projekata, čime se eliminiše potreba za izgradnjom privatnog portfelja. Oskudna upotreba teksta povlači fokus posetioca sajta ka slikama, a zatim završava jednostavnim pozivom na akciju da stupi u kontakt.

Korišćenje vašeg portfelja kao glavne komponente odredišne stranice je korisno na više načina. Omogućava vaš rad da govori sam za sebe, ali takođe omogućava vašoj publici da se identifikuje tako što odmah razume da li je vaš stil dizajna, industrije ili vrste posla ono što tražite.



Curology: Personalized & Curated Experience

Odredišna stranica brenda za negu kože (Izvor:Curology)

Odredišna stranica Curologi-a obećava posetiocima sajta prilagođenu, personalizovanu ponudu sa ekskluzivnim osećajem sa specifičnim rezultatima. Oni postavljaju statistiku direktno iznad CTA-a kao društveni dokaz koji podržava tvrdnju iznetu u naslovu, čime privlače više klikova i konverzija. Sve u svemu, to je sjajan primer kako efikasno pisanje teksta, društveni dokaz i upečatljivi vizuelni elementi rade zajedno u stvaranju odredišne stranice sa visokim stepenom konverzije.

Pored toga, Curology odlično koristi boju. On deli stranicu na dve, čineći da se prodajni predlog i dugme za poziv na akciju ističu. Saznajte više o tome kako da efikasno koristite boje u veb dizajnu čitajući naš vodič o tome kako da izaberete šemu boja za veb prezentaciju.



Kartice za kućne ljubimce: usmerava posetioce sajta pomoću slika

Kartice prekretnica za kućne ljubimce koriste pametne vizuelne elemente da usmere pažnju na ono što je važno. (Izvor: Pet Milestone Cards)


Da li ste ikada bili na javnom mestu i primetili da ljudi bulje u jednom pravcu? Šanse su da ste odmah bili primorani da usmerite svoj pogled na isto mesto. Ova odredišna stranica sa Pet Milestone Cards skreće vašu pažnju na ponudu i CTA koristeći pametnu pozadinsku sliku punu ljupkosti.

Svi psi gledaju ka dugmetu i tako usmeravaju oči posetioca tamo gde treba da kliknu. Pored pametne upotrebe slika, takođe ima čist baner i jednostavnu navigaciju, jer je veb lokacija na jednoj stranici. Veb lokacije na jednoj stranici su de facto odredišne stranice — pogledajte našu listu najboljih primera veb lokacija na jednoj stranici da vidite zašto.


Pauza: Pretplatite se i uštedite novac

Odredišna stranica Recess za pretplate kombinuje mladalačku kreativnost sa kopijom za razgovor. (Izvor Recess)

Stranica „Pretplatite se i sačuvajte" Recess brenda pića je novajlija na našoj listi najboljih primera odredišnih stranica za veb lokaciju. Očarava bojom i kreativnim, veoma stilizovanim brendiranjem, ali je posebno efikasan zbog svoje konverzacijske, ali upečatljive kopije.

Naslov odmah donosi „kako" i „zašto" u tri reči: pretplatite se i sačuvajte. U celini, ceo tekst deluje jednostavno i prijateljski, što radi na pretvaranju ciljnog tržišta brenda mladih odraslih uz ograničeni budžet.

Tofu dizajn: generiše potencijalne klijente sa stilom dizajna

Odredišna stranica Tofu Design-a pruža potpuno korisničko putovanje. (Izvor:Tofu Design)

Od smelih naslova do šarene, interaktivne grafike, početna stranica dizajnerskog studija Tofu Design prenosi poseban stil dizajna brenda. Ovo funkcioniše da konvertuje posetioce sajta koji vole tip dizajna koji je prikazan uz poziv da započnu razgovor o sopstvenom projektu.

U jednom skrolovanju posetioci dobijaju uvod u studio, primere portfolija, svedočenje i CTA da stupe u kontakt, što vodi do obrasca e-pošte. Iako to nije veb lokacija sa jednom stranicom, funkcioniše slično kao ona tako što posetiocima pruža sveobuhvatan obilazak na jednoj stranici.


Seal+Co: Iskoristite iskustvo da biste ulivali poverenje

Odredišna stranica računovodstvene firme Seal+Co (Izvor: Seal+Co)

Firme koje se bave pitanjima novca često moraju da izgrade poverenje samo da bi generisale potencijalne klijente, a kamoli da ih konvertuju. Vizuelno upečatljiva odredišna stranica računovodstvene firme Seal+Co koristi iskustvo i stručnost kompanije za konverziju posetilaca sajta. Stranica takođe koristi pomeranje paralakse i interaktivne padajuće okvire za kreiranje angažovanja na stranici dok korisnicima daje pregled onoga što mogu da očekuju od kompanije.

Later: Promise Subscribers a Clear Advantage

Later's newsletter sign-up landing page (Source: Later)

It goes without saying that the best landing pages are attractive and eye-catching. But for email newsletter sign-ups, vibrant colors and great use of whitespace will only get the site visitors' attention. To convert the subscription, you need to tell the site visitor what's in it for them. One of the best examples that combine both is Later's newsletter sign-up page.

Later's landing page combines great visuals with short but effective copy that promises to give subscribers the latest trends and tips on social media. The page's visuals even provide a taste of the content subscribers can expect from the newsletter. Combined with the one-field email sign-up CTA, it's a tried-and-true formula for creating effective landing pages that convert.



Kasnije: obećajte pretplatnicima jasnu prednost

Odredišna stranica za prijavu na bilten kasnije (Izvor:Later)

Podrazumeva se da su najbolje odredišne stranice atraktivne i privlačne. Ali za registraciju za bilten putem e-pošte, živopisne boje i sjajna upotreba razmaka samo će privući pažnju posetilaca sajta. Da biste pretvorili pretplatu, potrebno je da posetiocu sajta kažete šta mu to nudi. Jedan od najboljih primera koji kombinuju i jedno i drugo je Laterova stranica za prijavu na bilten.

Kasnije odredišna stranica kombinuje odlične vizuelne elemente sa kratkim, ali efektnim primerkom koji obećava da će pretplatnicima dati najnovije trendove i savete na društvenim medijima. Vizuelni prikazi stranice čak pružaju ukus sadržaja koji pretplatnici mogu očekivati od biltena. U kombinaciji sa pozivom na akciju za registraciju putem e-pošte u jednom polju, to je isprobana formula za kreiranje efektivnih odredišnih stranica koje konvertuju. 

Izvor/fotografije: fitsmallbusiness.com  

Iskoristite marketinšku moć Landing Strane - Blog

Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog

Kamendizajn.rs: Odušak od užurbane svakodnevice - Blog

Uspešne lokalne marketing strategije za male biznise - Blog

Leave Comments