RNIDS intervju: Dr Oetker- Sajt je početna i krajnja tačka komunikacije na internetu

etke_20240103-175849_1


U kojoj meri i obimu je Dr. Oetker bio prisutan na srpskom tržištu 2008. godine i da li je već u to vreme koristio tadašnje mogućnosti promocije proizvoda i brenda putem interneta?

Dr. Oetker je 2008. godine u Srbiji bio prisutan kao kompanija za uvoz i distribuciju određenog dela asortimana proizvoda. U to vreme bili smo prisutni kroz tradicionalne kanale prodaje i marketinga, a .rs domen smo registrovali odmah u prvim danima početka rada registra novog nacionalnog domena. Preko veb-sajta smo promovisali asortiman koji je bio dostupan u tom trenutku.

Vremenom je internet postajao sve važniji kanal komunikacije. Paralelno sa njegovim razvojem, na našim prostorima razvijalo se i naše prisustvo na njemu. Veb-sajt oetker.rs postao je jedan od ključnih kanala komunikacije ka ciljnim grupama. U prethodnom vremenu smo uložili dosta vremena i pažnje za razvoj digitalne strategije, sa ciljem da se približimo našim potrošačima.

Pored matičnog veb-sajta, istakli bismo i veoma značajno prisustvo na društvenim mrežama, posebno razvoj lokalne platforme za deljenje recepata „Receptoteka", koja podstiče kreiranje sadržaja koji stvaraju sami korisnici (eng. user generated content).



Šta su primarne funkcije u promociji koje se realizuju putem matičnog sajta?

Naš sajt oetker.rs ima nekoliko ključnih funkcija. Pre svega, služi kao platforma za predstavljanje asortimana naših proizvoda, omogućavajući potrošačima da saznaju više o njima i da pronađu sve relevantne informacije. Takođe, na sajtu se nalazi veliki broj recepata za sve prilike, kao i korisni saveti i trikovi za pripremu poslastica. Istakli bismo i blog postove na različite teme kroz koje se trudimo da potrošače edukujemo, zabavimo i inspirišemo.


Koliko je sajt moćna alatka i deo napora kompanije u vezi sa društveno odgovornim aktivnostima?

Dr. Oetker Srbija je društveno odgovorna kompanija, koja nastoji da, svojim poslovanjem i aktivnostima, pruži doprinos i široj društvenoj zajednici, uključujući tu, pre svega, osetljive kategorije lica, poput dece bez roditeljskog staranja.

Veb-sajt je jedan od značajnih alata kada je reč o komuniciranju društveno odgovornih aktivnosti naše kompanije, među kojima je pre svega dugogodišnja podrška rada Fondacije SOS Dečija sela. 


U kojoj meri sajt učestvuje u građenju zajednice sa potrošačima?

Građenje zajednice sa potrošačima nam je od izuzetne važnosti, a naš sajt je početna i krajnja tačka komunikacije na internetu, koja je ključna za uspešno funkcionisanje te zajednice. Sajt je nezaobilazna tačka komunikacije, pre svega u smislu da potrošači na njemu mogu pronaći sve bitne informacije o kompaniji i asortimanu proizvoda.

Kroz kreativne objave i oglase na društvenim mrežama i portalima, linkovanjem ka proizvodima i receptima, potrošače usmeravamo upravo ka veb-sajtu, gde mogu pronaći širu, upotrebnu vrednost proizvoda.

Putem sajta potrošačima omogućavamo da se prijave na njuzleter kako bi redovno dobijali najnovije informacije o našim proizvodima, receptima, zanimljivostima, nagrađivanjima i drugim aktivacijama.





Da li će se i u budućem periodu posebna pažnja posvećivati internet prisustvu brenda?

Sve vreme se trudimo da unapređujemo i jačamo onlajn prisustvo našeg brenda. Svakodnevno pratimo nove trendove, prilagođavamo se i nastavljamo da gradimo našu zajednicu.

Digitalni kanali su postali jedan od glavnih vidova komunikacije i informisanja naših potrošača, tako da kontinuirano ulažemo u digitalne strategije i unapređenje našeg internet prisustva.

Naša izgrađena, velika i jaka internet zajednica raste i dalje, i mi je širimo prisustvom na novim kanalima komunikacije, kako sopstvenim, tako i putem saradnje sa food blogerima, poznatim ličnostima, influenserima i mikro-influenserima. 

Izvor: DOMEN.RS



...

Woolnia: Neodoljivi Proizvodi od vune koji se prodaju širom sveta - Blog

Woolnia predstavlja porodični biznis, u čijem fokusu su proizvodi od 100% merino vune. Od ćebadi, džempera, rajfova do bebi patofni - sav asortiman je visokog kvaliteta. Kako je nastala ideja  Vanja i Nenad Čorokalo su mladi bračni par iz Zrenja
...

Kamendizajn.rs: Odušak od užurbane svakodnevice - Blog

Još jedan u nizu veoma uspešnih malih biznisa je i Kamen dizajn. Ovaj brend je osmišljen veoma pažljivo, sa zanimljivim proizvodima, koje prati kompletna priča uz praktičnu primenu.  Naime Kamen dizajn se bavi prvenstveno izr
...

20 dobrih primera sajtova za mala preduzeća u 2023 - Blog

Nekoliko stvari je uzbudljivije za preduzetnika od lansiranja svog brenda na mreži — a to uključuje i dizajn veb stranice. Da bismo vam pomogli da ispunite svoju viziju veb dizajna, sastavili smo 20 najboljih primera veb lokacija za mala preduzeća z
...

Prezentacioni veb-sajt za mala preduzeća: Sve što treba da znate - Blog

U današnjem digitalnom dobu, prisustvo na mreži je ključno za uspeh malih preduzeća. Jedan od načina da se postigne ovo prisustvo je putem prezentacijske stranice. U ovom postu na blogu ćemo pogledati šta sadrži veb prezentaciju malih preduzec
...

Značaj Google My business servisa za lokalne biznise - Blog

Ukoliko vaš biznis bilo da imate fizički objekat, ili poslujete na određenom lokalnom nivou u okviru teritorije nekog grada, dela grada ili oblasti od neprocenjive važnosti je posedovanje besplatnog alata Google my Business . Ovo je besplatni alat va
...

10 osnovih razloga zašto je svakom preduzeću potrebno prisustvo na Internetu - Blog

Svedoci smo da živimo u vremenu u kome se sve brzo odvija, pa često neke stvari za koje smo nekad imali više vremena trenutno imamo vrlo malo, ili nemamo uopšte. Iz tog razloga danas ukoliko želimo da kupimo neki proizvod, pronađemo majstora za kola,
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Arbona: Google Ads vs. Meta Ads - koji tip oglašav...
20 inspirativnih prodavnica instant sajtova Primer...