Woolnia: Neodoljivi Proizvodi od vune koji se prodaju širom sveta
Woolnia predstavlja porodični biznis, u čijem fokusu su proizvodi od 100% merino vune. Od ćebadi, džempera, rajfova do bebi patofni - sav asortiman je visokog kvaliteta.
Kako je nastala ideja
Vanja i Nenad Čorokalo su mladi bračni par iz Zrenjanina, zaposleni u Fabrici sintetičkog kaučuka u Elemiru. Iako oboje rade u struci, želja za napredovanjem pomogla im je da naprave brend Woolnia, koji je jedinstven na našem tržištu.
"Ideja da započnemo sopstveni biznis je došla sasvim slučajno, iako je želja za tim dugo postojala. Pošto sam ja trenutno na porodiljskom odsustvu i imam obaveze samo prema bebi, učinilo mi se veoma zgodno da počnem da se bavim nečim kreativnim što će možda moći da nam obezbedi još neki dodatni priliv novca. Želela sam da to bude neki handmade posao, ali nisam znala šta
Igrom slučaja sam kod prijateljice videla šal od merino vune, tog tipa i sinula mi je ideja da baš to mogu da radim i da pored šalova štrikam i ćebad. Danima sam razmišljala o tome i počela da istražujem. Kako se pravi, od čega. Što sam dublje ulazila u priču bila sam sigurnija da je to ono čime želim da se bavim. Konsultovala sam se sa suprugom i zajedno smo odlučili da rizikujemo i upustimo se u ovu priču.
Registrovali smo se kao preduzetnici i počelo je. Naziv firme je došao spontano. Bilo je raznih varijanti, koje su se činile veoma ok, ali ništa više od toga. Pošto smo znali da za ovakav proizvod naziv firme stvarno mora da bude autentičan i poseban, nismo prestajali da razmišljamo o tome sve dok mi nije sinulo – Woolnia. Kliknulo je opet – Woolnia, kao neka magična zemlja vune. Pošto su ćebenca stvarno takva, magična".
fotografija: https://www.etsy.com/shop/woolnia
Merino vuna je prirodni material koji se dobija šišanjem merino ovaca. Ovaj proces šišanja se vrši jednom godišnje i obavezan je, da bi se ovcama olakšali letnji periodi visokih temperatura. Sam proces se odvija slično šišanju kose čoveka i pri tom ovca ne trpi nikakav bol niti biva povređena. Merino ovce su rasprostranjene u Australiji, Novom Zelandu i Južnoj Americi.
Kada pomislimo na vunu i proizvode izrađene od vune, uvek ih povezujemo sa neprijatnim osećajem grebuckanja i iritiranja. Međutim, merino vuna je mek, nežan i vazdušast materijal, koji pri kontaktu sa kožom ostavlja osećaj prijatnosti i udobnosti, što je čini finijom i kvalitetnijom od svih drugih vrsta vune. Vlakna merino vune su upola tanja od vlakana obične vune, a samim tim su mekša, finija i osetljivija i upravo zbog toga manje iritantna u dodiru sa kožom.
Postoje različiti tipovi finoće merino vune.Vuna koju mi koristimo pri izradi svih naših proizvoda je poreklom iz australije, 19-o mikronska i spade u kategoriju ekstra fine vune.
U odnosu na običnu vunu, merino vuna ima nekoliko prednosti, ali jedna od najbitnijih je sposobnost regulacije temperature.Vlakna merino vune su aktivna i reaguju na promenu telesne temperature. Pored toga što će vas grejati zimi, merino vuna će vas hladiti leti. Ukoliko počnete da se znojite, vlakna merino vune će ukloniti vlagu sa vaše kože i upiti je. Ta vlaga iz vlakana će početi da isparava, hladeći vazduh između kože i vunene odeće ili ćebeta, a to će vam dati prijatan osećaj hlađenja.
Takođe, prisustvo lanolina i keratina merino vunu čini antibakterijskim i hipoalergijskim materijalom, a predmeti izrađeni od merino vune su, za razliku od sintetičkih materijala, otporni na neprijatne mirise izazvane prisustvom bakterija. S'toga proizvode izrađene od merino vune mogu slobodno da se koriste i deca.
fotografija: https://www.etsy.com/shop/woolnia
Sa osmehom na licu prisetila se kako je nastalo prvo ćebe.
,,Kad je nastalo prvo ćebe bili smo oduševljeni. Forma ćebeta je merino vuni dala pravi oblik i istakla sve njene vrline. Mi ne pravimo ćebe, mi pravimo prijatan osećaj i uživanje. Zato naš slogan glasi – Where the senses knit – tamo gde se štrikaju čula. Naše ćebe budi sva čula. Trenutno se sva čarolija dešava u jednoj sobi našeg stana, ali nadamo se da ćemo jednog dana tu sobu pretvoriti u lepu i prijatnu radionicu u kojoj ćemo stvarati ovu predivnu ćebad."
Vanjina i Nenadova želja je da imaju i prodajno mesto, gde bi kupci i pre kupovine mogli da osete čari njihovi proizvoda.
,,Prodaju trenutno vršimo preko Etsy prodavnice, ali ideja je da u narednom periodu napravimo naš sopstveni e-shop, u okviru našeg sajta. Mi želimo da mislimo da je ovo početak priče koja će zaživeti i dugo trajati. Nadamo se da će ljudi prepoznati trud, rad, posvećenost i nadasve kvalitet. Želimo da stvorimo brend jer mislimo da imamo sve predispozicije za to."
Dok ideja o fizičkom prodajnom prostoru ne zaživi, Woolnia poseduje zaista kvalietan i posećen sadržaj na Internetu.
foto: Woolnia.com
Osim prodaje koja se prvenstveno bazirala na etsy platformi, formiran je i web sajt na adresi woolnia.com koji je ujedno i online shop. Zaista je urađen izuzetno pedantno, pregledno, sa obiljem kvalitetnih fotografija proizvoda koje nude. Osim toga na njihovom web shopu moguće je naručiti proizvode i platiti karticom.
Kako bi upotpunili ponudu i stvorili dodatni most sa postojećim korisnicima krairali su Facebook i Instagram staranica koje pružaju mnoštvo zanimljivih fotografija i informacija.
Broj pratilaca koje imaju zaista je impresivan 25 i 50 hiljada pratilaca na Facebooku i Instagramu.A mpresivno je i da se na Facebooku nalazi skoro 100 preporuka kupaca koji su kupovali proizvod. Ovo je zaista važna stavka kada se uzme u obzir da su istraživanja pokazivala da preko 80% potencijalnih kupaca čita preporuke pre nego što se odluči za kupovinu.
fotografija: instagram.com/woolnia/
fotografija: facebook.com/woolnia
Blendtec -Sjajan primer izgradnje jakog online brenda - Blog
RNIDS: Domaće kore po receptu naših baka mogu se naći i na Internetu - Blog
Da li je malim preduzećima potreban Digitalni marketing? - Blog
Koja je cena izrade sajta, kako se formira i od čega zavisi? - Blog
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.