Hubspot: 10 primera prezentacionih sajtova koji inspirisu

prez


Šta je prezentacioni sajt

Prezentacioni sajt predstavlja digitalnu ličnu kartu vaše kompanije na Internetu i promoviše njene proizvode i usluge.Vaša digitalna vizit karta koja pruža detalje o vašem poslovanju, viziji, ciljevima i vrednostima. Za mala preduzeća, prezentacijska veb stranica je izuzetno važna. To je sredstvo kojim možete privući nove klijente, udruženja, potencijalne saradnike i investitore. Bez obzira da li ste restoran, zanatska radnja ili onlajn prodavnica, prezentacijski sajt je kanal kroz koji možete da pokažete šta tačno radite i po čemu se razlikujete od konkurencije. 


Kakve koristi donosi sajt

Prezentacioni veb-sajt kao „digitalna vizit karta" za mala preduzeća naglašava svoju ulogu u pružanju bitnih kontakt i poslovnih informacija na lako dostupan način, baš kao što bi to činila fizička vizit karta. To je kompaktan, efikasan način da potencijalnim kupcima ili klijentima date do znanja ko ste, šta radite i kako mogu da dođu do vas.

Vidljivost: U današnjem digitalnom dobu, mnogi potrošači prvo pogledaju onlajn kada traže proizvod ili uslugu. Čak i ako su čuli za posao od usta do usta, često žele da provere njegovo prisustvo na mreži pre nego što uspostave kontakt.
Kredibilitet: Dobro dizajniran sajt da posao izgleda profesionalnije i pouzdanije. Pruža osećaj stabilnosti i pokazuje da poslovanje ide u korak sa savremenim praksama.
Pristupačnost: Sajt je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, omogućavajući potencijalnim klijentima ili klijentima da saznaju o poslu kada im odgovara, van redovnog radnog vremena.
Informativno: Putem veb-sajta, preduzeća mogu da pruže detaljne informacije o svojim uslugama, proizvodima, cenama, itd. Takođe mogu da prikažu prethodni rad, svedočenja kupaca i druge akreditive koji mogu da ubede potencijalnog kupca u njihovu stručnost.
Angažovanje: Omogućava preduzeću da komunicira sa posetiocima koristeći obrasce, funkcije ćaskanja ili komentare na blogu.
Isplativo ciljano oglašavanje: Iako postoji početni trošak za postavljanje veb-sajta, njegovo održavanje je relativno jeftino, posebno u poređenju sa tradicionalnim metodama oglašavanja. Vremenom, to može biti isplativiji način da saznate o svom poslu.
Interaktivno angažovanje: preyentacioni sajt nije samo statična; može biti i interaktivna. Obrasci za kontakt, blogovi sa odeljcima za komentare, chat botovi i prijave za biltene mogu da obezbede načine za interakciju sa posetiocima i pretvaranje njih u kupce.
Proširenje tržišta: Fizička prodavnica ili kancelarija ograničena je na svoju geografsku lokaciju. Nasuprot tome, veb lokacija je dostupna sa bilo kog mesta u svetu, otvarajući potencijalna tržišta koja vlasnik preduzeća možda ranije nije razmatrao.
Lako ažuriranje: Poslovne informacije, kao što su usluge, cene ili kontakt detalji, mogu da se promene. Uz veb lokaciju, lako je održavati sve aktuelnim. Neke platforme čak omogućavaju vlasniku preduzeća da vrši ažuriranja bez iskustva sa veb dizajnom.
Analitika: Posedovanje sajta omogućava preduzećima da koriste alate kao što je Google analitika da bolje razumeju svoje posetioce. Oni mogu da steknu uvid u to kako posetioci ostvaruju interakciju sa sajtom, koje stranice najviše posećuju, odakle dolazi saobraćaj i još mnogo toga.
SEO i onlajn marketing: Uz preyentacioni sajt, preduzeća takođe mogu da rade na optimizaciji za pretraživače (SEO) kako bi se rangirala više na pretraživačima, donoseći organski saobraćaj. Osim toga, pruža osnovu za druge marketinške napore na mreži, poput oglašavanja sa plaćanjem po kliku ili marketinga na društvenim mrežama.


U suštini, u savremenom poslovnom okruženju, nedostatak prezentacijske veb stranice može biti propuštena prilika za mala preduzeća. Čak i ako se ne bave e-trgovinom, prisustvo na mreži može da pruži značajne prednosti.

Prema statistici sajtova za mala preduzeća, 36% malih preduzeća nema sajt, dok 81% potrošača istražuje proizvode ili usluge na mreži pre kupovine. Ovi brojevi pokazuju koliko je važno da mala preduzeća ulažu u veb lokaciju kako bi dosegla svoju ciljnu publiku i angažovala se sa njom.

Istraživanja o značaju sajta u poslovanju kažu:

71% malih preduzeća ima svoj sajt.
75% potrošača procenjuje kredibilitet preduzeća na osnovu njihove veb stranice
81% kupaca istražuje  na mreži pre kupovine.
Mala preduzeća sa sajtovia rastu 2x brže od onih bez njih.
48% ljudi je reklo da je faktor broj jedan koji su koristili da odrede kredibilitet preduzeća bio njihov dizajn veb stranice



1. Unless Agency

What we like: Unless Agency is a simple brochure website that explains the company's mission and history, services, team, and contact information. Many of its pages have a two- or three-column layout with divider lines that look like folds of a printed brochure.

Unless Agency is a simple brochure website that explains the company's mission and history, services, team, and contact information. Many of its pages have a two- or three-column layout with divider lines that look like folds of a printed brochure.



2. Super Soco

Ono što nam se sviđa: Super Soco je čista i moderna veb stranica za brošure. Dizajniran da prikaže najpopularnijeg dobavljača električnih motocikala u Velikoj Britaniji, ovaj sajt koristi više klizača slika, animacija i minimalnog teksta. 




3. Hagedorn

Ono što nam se sviđa: Hagedorn Group je pružalac kompletnih usluga u građevinskoj industriji. Jedina je kompanija koja objedinjuje sve usluge u lancu procesa, od rušenja, sanacije lokacije, odlaganja i reciklaže do niskogradnje i revitalizacije. Napravljen da odražava viziju kompanije i jedinstvene usluge, veb stranica brošure pruža informacije o lancu procesa, akademiji i inovacijama, kao i kontakt informacije.



4. Yomira

Ono što nam se sviđa: Iomira je elegantna veb stranica sa brošurama za čarter luksuznih jahti. Koristi slike visokog kvaliteta, jasne poruke i jednostavna putovanja korisnika kako bi omogućila posetiocima da saznaju više o kompaniji i stupe u kontakt.


5. Moorlands School

Ono što nam se sviđa: Moorlands School je prezentacioni sajt školu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Svaka stranica je strukturirana kao brošura, sa puno slika i belog prostora i malo teksta, ali koristi animacije pomeranja da bi iskustvo učinilo privlačnijim od okretanja stranice.


6. Deakin Dental

Ono što nam se sviđa: Deakin Dental je stomatološka klinika u Australiji koja koristi najnoviju stomatološku tehnologiju i tehnike za pružanje visokokvalitetne stomatologije. Početna stranica veb stranice brošure sadrži sliku heroja, a zatim jedinstveni raspored u dve kolone sa animacijama za pomeranje. Podsećajući na dvoslojnu brošuru, ovaj odeljak omogućava potencijalnim pacijentima da saznaju više o timu koji će se brinuti o njima i poziva korisnike da dostave svoje kontakt informacije kako bi rezervisali posetu.



7. Ep Bitumen

Ono što nam se sviđa: Ep Bitumen je brošura za kompaniju za izgradnju puteva. Animacija okomitog pomeranja ne samo da evocira ideju prelistavanja štampane brošure – ona takođe razlaže ono što kompanija radi i šta su njeni proizvodi na svarljivije delove informacija veličine zalogaja.



8. Clarity Benefit Solutions

Ono što nam se sviđa: Clariti Benefit Solutions je veb-sajt brošure za nacionalnog dobavljača rešenja za beneficije. Ovaj sajt sadrži detalje o svom kompletnom paketu programa i vodeće tehnologije u industriji i posvećenoj službi za korisnike. Putem strateški postavljenih CTA-ova i obrazaca, posetioci su pozvani da se prijave, zakažu demo, prijave se za svoj bilten i ostanu povezani na druge načine.


9. The Neat Space

Ono što nam se sviđa: The Neat Space je profesionalna usluga organizovanja za klijente sa pretrpanim domovima u San Dijegu, Kalifornija. Njegova veb stranica sa brošurama jasno objašnjava njegove usluge i poziva posetioce da zakažu demo ili da ih kontaktiraju. Posetioci mogu da pogledaju studije slučaja, pročitaju recenzije kupaca i prate The Neat Space na Instagramu da saznaju više pre nego što stupe u kontakt.



10. Spazioequilibrio7

Ono što nam se sviđa: Spazioekuilibrio7 je fitnes studio u Italiji koji nudi časove i tretmane joge, šiacua, pilatesa i još mnogo toga. Posetom veb-stranice brošure, možete dobiti širok pregled svake vrste nastave i tretmana. Ako vam je potrebno više informacija, možete poslati obrazac na skoro svakoj stranici.


Izvor Hubspot 

...

10 osnovih razloga zašto je svakom preduzeću potrebno prisustvo na Internetu - Blog

Prisustvo na mreži, posedovanje veb stranice i korišćenje internet marketinga postali su neophodni za skoro svako poslovanje u modernoj eri. Evo zašto su ovi elementi ključni:1. Vidljivost i pristupačnost:Globalni doseg: Čak i mala preduzeća mogu d
...

Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog

Svedoci smo da živimo u vremenu u kome se sve brzo odvija, pa često neke stvari za koje smo nekad imali više vremena trenutno imamo vrlo malo, ili nemamo uopšte. Iz tog razloga danas ukoliko želimo da kupimo neki proizvod, pronađemo ma
...

20 dobrih primera sajtova za mala preduzeća u 2023 - Blog

Nekoliko stvari je uzbudljivije za preduzetnika od lansiranja svog brenda na mreži — a to uključuje i dizajn veb stranice. Da bismo vam pomogli da ispunite svoju viziju veb dizajna, sastavili smo 20 najboljih primera veb lokacija za mala preduzeća z
...

Woolnia: Neodoljivi Proizvodi od vune koji se prodaju širom sveta - Blog

Woolnia predstavlja porodični biznis, u čijem fokusu su proizvodi od 100% merino vune. Od ćebadi, džempera, rajfova do bebi patofni - sav asortiman je visokog kvaliteta. Kako je nastala ideja  Vanja i Nenad Čorokalo su mladi bračni par iz Zrenja
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Prezentacioni veb-sajt za mala preduzeća: Sve što...
Da li Google Ads funkcioniše za mala preduzeća?