Wordstream: Sjajni primeri dizajna sajtova restorana u 2023
Prošlog vikenda, bio sam na putu i gladovao nakon jutarnjih obaveza. Izvukao sam telefon i nakon što sam prošao kroz zbrku zbunjujuće navigacije, zastarelih PDF menija i sumnjivih sati rada, na kraju sam krenuo kući da se zadovoljim tužnom činijom žitarica. Krivim previše uobičajen užasan dizajn veb sajta restorana, i nisam jedini koga je loš dizajn veb stranice odvratio od pokroviteljstva.
Čak, 68% gostiju je odustalo da posete restoran zbog loše veb stranice.
Zašto treba da brinete o dizajnu veb sajta restorana?
Već ste pročitali statistiku u uvodu, ali evo još nekih:
77% potrošača će posetiti veb sajt restorana pre nego što pojedu ili iznesu hranu.
Prilikom naručivanja na mreži, veća je verovatnoća da će korisnik koristiti veb lokaciju restorana nego sajt treće strane kao što je Grubhub.
Čak i ako imate funkcionalnu veb stranicu, 30% gostiju je isključeno zbog zastarelog izgleda.
Dakle, dok su vaš meni, profili na društvenim mrežama i oglasi važni za marketing restorana, privlačna, efikasna veb lokacija je neophodna za prodaju i prihod.
A značaj solidnog digitalnog prisustva će postati samo važniji. Nije iznenađujuće da mlađe generacije imaju jače preferencije za interakcije na mreži, uključujući česta pitanja na veb lokaciji preko telefonskih poziva, naručivanje preko veb stranice ili aplikacije umesto preko telefona i još mnogo toga.
U stvari, Statista je otkrio da je više od 50% ljudi starih 18-29 godina naručivalo hranu na mreži tokom aprila 2020. i skoro 40% ljudi starih 30-49 godina.
Tako smo zaokružili 13 primera dizajna veb lokacija restorana sa ovim osnovnim stvarima, uključujući odlično brendiranje, intuitivnu navigaciju i još mnogo toga. Pogledaj.
Mida
Mida je italijanski restoran u južnom delu Bostona sa neverovatnim jelima od testenina, odličnom vinskom kartom i ambijentom koji je, jednostavno, cool. Dizajn veb stranice savršeno odgovara ovome.
Senkovita milenijumska ružičasta pozadina, uglađeni font bez serifa, intrigantna fotografija. Efekat je cool i na koji se može kliknuti, što je idealno za restoran koji želi da dobije rezervacije i narudžbine na mreži.
Bennett's
U slučaju da mislite da je privlačan dizajn brenda samo za cool ili luksuzne restorane, pogledajmo Bennett's. Ova prodavnica sendviča nalazi se u Kenebanku, Maine, sa dodatnim lokacijama u Nju Hempširu, Mejnu i Bostonu.
Sendvič nacrtan linijama deluje nostalgično, ali font logotipa je lep i moderan. Crno-bela je takođe oštra pozadina za fotografije sendviča i zabavan, jarko žuti akcenat. Osim toga, ovo dobro funkcioniše za sendvič mesto sa poreklom iz grada na plaži.
Shake Shack
Shake Shack je veliki lanac brze hrane sa mladim, modernim osećajem. Šema boja na sajtu je slična Benettovoj: crno-bela sa svetlom, istaknutom zelenom.
Veb lokacija Shake Shack-a takođe ima svoj meni – koji većina korisnika traži – direktno na svojoj početnoj stranici.
Fotografije su detaljne i prikazuju sve na pljeskavicama i sendvičima, a odmah ispod svake stavke nalazi se potpuni opis, uključujući sve informacije o alergenima. Ovo je odlično, ali nije samo za velike lance ili franšize. Uključivanje ovih informacija je ključno za efikasno i bezbedno služenje mnoštvu ljudi, tako da olakšajte svima koji imaju ograničenja u hrani da shvate koje stavke na vašem meniju odgovaraju za njih.
Union Square Donuts
Jedan element dizajna o kojem se ne može pregovarati za veb lokaciju vašeg restorana (i veb stranice za nekretnine!): fotografije. 45% posetilaca restorana kaže da posebno traže fotografije hrane na veb sajtovima restorana, a 36% kaže da ih razočaravajuće fotografije hrane obeshrabruju da posete restoran.
Ovo ne mora da bude super fensi ili iscenirano, ali hrana mora da izgleda neverovatno. Evo kako to radi Union Square Donuts. Ukusno, savršenstvo za krofne.
Founding Farmers
Founding Farmers je srednjoatlantski lanac restorana od farme do stola koji je nastao u DC-u, otuda i divno šaljivo ime. Restorani nude svežu hranu sa lokalnim sastojcima i fokus na branč. Štaviše, Founding Farmers je u većinskom vlasništvu poljoprivrednika, upravlja održivim radom i namerava da vrati svojim zajednicama.
Ovaj fokus koji je na prvom mestu čoveka je napred i centar u video sekciji heroja.
Video uokviruje iskustvo od početka do kraja sa ljudima — restoranom koji ulazi na vrata, kuvarima koji kuvaju i tanjire, i serverom koji ide dalje i dalje sa narudžbom za poneti. Odličan način da se potencijalnim klijentima saopšti centar za dobro raspoloženje ovog lokalnog lanca.
The Lost Kitchen
The Lost Kitchen je mali butik restoran koji je otvorila Erin French koji je eksplodirao u poslednjih nekoliko godina. Sada je to mnogo više od restorana - to je BnB, mala prodavnica robe, kuvarice, pa čak i TV emisija. Veb lokacija ovo dobro komunicira, ne gubeći brend iz vida.
Meke bele pozadine i duboko sivi fontovi. Jednostavan dizajn. I primetite prigušene bukolične fotografije pored svetlijeg, šarenijeg snimka Erin Frenč. Ovo drži srce restorana, sada brend, u centru.
Giusto
Vaš restoran ne mora da ima slavnog kuvara ili TV emisiju da bi mogao da prikaže vaše jedinstvene prodajne tačke. Možda je u pitanju neko specifično jelo, možda lokacija, možda porodična tradicija. Ono što vaše mesto čini posebnim mora biti istaknuto na vašoj veb stranici.
Giusto ovo radi zaista dobro. Restoran ima mali unutrašnji deo i veliki bar na otvorenom i bar za sedenje na palubi sa pogledom na Njuport, luku Roud Ajlenda. Ova fotografija je, naravno, na njenoj početnoj stranici.
Picerija Beddia
Imati potpuno jedinstvenu istoriju, lokaciju ili fokus je sjajno (posebno za vašu stranicu o nama). Ali ponekad ono što vaš restoran čini posebnim može biti češće: sveža hrana sa farme, lokalna veza, spori, ručno rađeni specijaliteti.
Ovo i dalje zaslužuje najvišu naplatu u dizajnu veb lokacije bilo kojeg restorana.
Evo primera. Picerija Beddia, koja se nalazi u Filadelfiji, prikazuje svoju ručno rađenu picu i proces direktno na početnoj stranici.
Girl & the Goat
Neki restorani imaju više lokacija koje su skoro identične. Ali drugi imaju nekoliko lokacija sa različitim ličnostima. Ako je to vaš restoran, obavezno to prenesite na svoju veb stranicu. Girl & the Goat to dobro radi.
Unutrašnjost lokacije u Los Anđelesu je svetla i prozračna sa puno prirodne sunčeve svetlosti i zelenila. Lokacija u Čikagu je tamnija i raspoloženija sa dubokim tonovima drveta, crnim akcentima i kitnjastim barom. Veb lokacija sadrži fotografije koje ističu privlačnost ambijenta svake lokacije, kao i istu ukusnu hranu.
Uverite se da dizajn stranice vašeg restorana odgovara
Veb lokacija vašeg restorana je još jedan element vašeg korisničkog iskustva, pa iskoristite tu priliku. Želite da ponudite istu uslugu visokog kvaliteta, delite iste informacije, pozovete iste idealne kupce i odmah počnete da formirate taj odnos.
Gore navedeni primeri dizajna veb lokacija restorana nude mnoštvo sjajnih ideja za inspiraciju i nekoliko osnovnih stvari koje se ponavljaju. Evo kratkog pregleda elemenata na koje treba da se usredsredite da biste bili što efikasniji veb sajt vašeg restorana:
Poseduje tačno istaknutu lokaciju ili lokacije
Lako dostupan i pregledan meni
Privlačan brending
Kontakt informacije
Fotografije visokog kvaliteta
Reservacije online
Naručite onlajn CTA
Istaknute nagrade
Autor: Ceillie Clark-Keane
Pročitajte kopletan članak na WordStream
Blendtec -Sjajan primer izgradnje jakog online brenda - Blog
Uspešni primeri poslovanja malih preduzeća na Internetu - Blog
Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog
Koja je cena izrade sajta, kako se formira i od čega zavisi? - Blog
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.