Kamendizajn.rs: Odušak od užurbane svakodnevice

kd


Još jedan u nizu veoma uspešnih malih biznisa je i Kamen dizajn. Ovaj brend je osmišljen veoma pažljivo, sa zanimljivim proizvodima, koje prati kompletna priča uz praktičnu primenu.  Naime Kamen dizajn se bavi prvenstveno izradom zaista jedinstvenih saksija za cveće, ali to nije sve . Da bi priču o saksijama kompletirali kao primenjiv proizvod, dali su dodatnu vrednost praktičnim primerima, na koje načine iskoristiti saksije koje izrađuju. Na praktičnim primerima dali su brojna rešenja o sadnji i anranžiranju biljaka, kao i načine ulepšavanja prostora u domovima i poslovnim prostorima, uz konsultacije sa dizejnerima. Osim toga organizuju i brojne grupne radionice sadnje i aranžiranja saksija... Priču o ovom zanimljivom poslovnom poduhvatu iz Kamen dizajna podelili su za Registar Nacionalnih domena Srbije...

Ručno napravljeno. Lokalno gajeno. Od srca zasađeno." Tako glasi posetnica firme Nenada Sarjanovića „Kamen dizajn", koja ručno pravi saksije od veštačkog kamena, aranžmane od sukulenata, kaktusa i vazdušnih biljaka, i još štošta. Ovi proizvodi su tu da oplemene dom, ali i da istovremeno u život unesu spokoj i pruže odušak od užurbane svakodnevice.


foto: Facebook 


Kako se rodila ideja zvana „Kamen dizajn"?

Ovog poduhvata smo se moj prijatelj i ja latili pre šest godina, i to sasvim slučajno. Iako smo oduvek gajili ljubav prema biljkama i prirodi. Sve je, zapravo, počelo tako što smo odgledali jedan video o pravljenju saksija. Isprva nam se učinilo krajnje jednostavno i zanimljivo, te smo pokušali da napravimo saksije zarad naših biljaka. Ipak, ispostavilo se da nije sve baš tako lako kao što izgleda na prvi pogled.

Ipak, nismo odustali. Narednih šest meseci eksperimentisali smo sa recepturom za pravljenje veštačkog kamena. Naravno, imali smo silnih pehova. Jedan od njih nas je koštao 500 popucalih saksija. Međutim, kada smo otkrili pravu formulu, finalnim proizvodom su se oduševili svi iz našeg okruženja i čak pitali mogu li da ga kupe od nas. Tada nam je i sinulo: „Ovo bismo mogli da pretvorimo u posao!" 


foto: RNIDS


Kako je sve izgledalo u startu?

U početku je to bio dodatni izvor prihoda i nešto čime smo se bavili uz stalni posao. Ali, mic po mic, i porudžbine su počele da pristižu sa svih strana. Takođe, išli smo po beogradskim cvećarama i nudili svoje saksije, ali nismo imali sreće. Bilo je tu raznih izgovora, od toga da im je cena neodgovarajuća, pa do nekih nemogućih zahteva u načinu izrade. Ipak, to nas nije obeshrabrilo. Naprotiv, inspirisalo nas je da otvorimo sopstvenu radnju.

Tako smo pronašli prostor u strogom centru grada, u ušuškanom Čumićevom sokačetu. Okruženi raznoraznim malim biznisima, to se pokazalo kao idealno mesto za nas. I tako smo se otisnuli u preduzetništvo.

Ko čini tim „Kamen dizajna"?

Ja uvek kažem da sve ovo ne bi bilo moguće bez vredne ekipe. U timu nas ima troje. Kolega i ja smo vezani za proizvodnju, a treći član je fantastična i odgovorna devojka koja vodi radnju. Ona je veliki ljubitelj biljaka i, budući da poseduje diplomu iz hortikulture, na svoj način doprinosi razvitku ove priče i daje nam dobar vetar u leđa. 


foto: RNIDS 


Počeli ste izradu saksija od veštačkog kamena. Ipak, danas je vaša ponuda znatno veća.

Tako je. Vredno smo radili na proširenju asortimana. Sada imamo razne aranžmane od sukulenata, kaktusa, vazdušnih biljaka. Novost u ponudi su tzv. „uradi sam" paketi. Tačnije, tri paketa. Unutra dobijate sve što vam je potrebno da sami napravite jedan mali, ali savršen aranžman koji unosi malo spokoja u vaš život. Stoga smo im i nadenuli naziv „antistres paketi".

Mimo tih aranžmana, pravimo i ogledala i lampe, koje su tu da oplemene dom na nesvakidašnji način, kao i zatvorene eko-sisteme. To je, praktično, bašta u malom koja može da živi večno.

Uvek se trudimo da napravimo nešto novo. Ideja ima napretek, a materijal je takav da nam pruža mogućnost da se njime poigravamo. Čak i od nečega što ne ispadne kako treba mi napravimo nešto zanimljivo. Otpada gotovo da nema. Ako dođe do pucanja predmeta, to se reciklira.

Takođe, akcenat nam je na očuvanju životne sredine, pa nam je, samim tim, stalo da plastiku potpuno eliminišemo iz upotrebe. 


foto: RNIDS 


Ko su vaši klijenti?

Svi ljudi koji vole prirodu, koji vole nešto neponovljivo. Svako ko poseti našu radnju ostane bez teksta. I što duže ostane u njoj, to više stvari otkrije. Neretko, klijenti ne kupuju samo za sebe, već i da lepim poklonom obraduju blisku osobu. Tako nam je jednom prilikom stalni kupac ispričao da je naš aranžman, koji je poslužio kao poklon za slavu, doslovno bio zvezda večeri i da niko nije mogao da skine pogled s njega.

Osim fizičkih lica, imamo sjajnu saradnju i sa dizajnerima enterijera, raznim arhitektama i njihovim studijima, kao i sa kompanijama. Naime, kompanije su prepoznale naše proizvode kao idealne korporativne poklone za svoje zaposlene. Razlog leži u tome što su interaktivni i prijemčivi za svakoga.


foto: RNIDS 



Odnedavno organizujete i zanimljive radionice.

Da, u međuvremenu smo počeli da organizujemo radionice koje se sastoje iz više delova. Polaznici tu imaju prilike da saslušaju predavanja o biljkama koje sade. Na primer, kakav je koreni sistem, kako se gaje, itd., a potom uče kako da ih sade. Uz lepo druženje zatim svako pravi svoju dekoraciju i sam bira kako želi da ukrasi svoj aranžman.

Pokazalo se da te radionice imaju veoma blagotvorno dejstvo na polaznike. Tamo se svi osećaju prijatno i opušteno. Takođe, kompanije su prepoznale da ove radionice mogu da posluže i kao neka vrsta tim-bildinga. Zato, u dogovoru sa firmom koja nas angažuje, često celokupnu postavku preselimo u njihove prostorije kako bi njihovi zaposleni mogli da uživaju. 


foto: RNIDS 



Marketing je nešto bez čega nijedan posao ne može. Koliko su vama značajne društvene mreže i veb-sajt?

Kada smo otvorili radnju, tada smo i pokrenuli naloge na društvenim mrežama, Fejsbuku i Instagramu. Očekivali smo da to odmah bukne, ali bilo je potrebno vreme da nas korisnici spaze. Morali smo da naučimo kako da napišemo post, kako da slikamo. Ako ne angažujete agenciju, onda je neophodno i strpljenje i vreme da to sve savladate. Sada svi veruju da naše stranice vodi neka agencija, iako sve radimo sami, i na to smo ponosni.

Što se tiče sajta, njega smo pokrenuli posle dve godine rada. U doba kada smo podizali sajt, dosta sam se informisao u vezi sa domenom. Pitanje je bilo da li .com ili .rs. Uvreženo mišljenje je glasilo, ako poslujete na domaćem tržištu, da je domen .rs za vas. Tako je i bilo.

Međutim, na početku sajt nam je bio samo bazičan. Sadržao je osnovne informacije: gde se nalazimo, šta radimo, kako izgledaju naši proizvodi. Pre nepunih godinu dana dobio je novo ruho. 

A, koliko nam je značilo? Sa novim sajtom i prodavnicom počele su da pristižu prve narudžbine preko interneta. Najlepša stvar na svetu je kada ustanete ujutru, proverite mejl i vidite da imate novu porudžbinu. Danas nam je nezamislivo da poslujemo bez sajta.


Izvor: RNIDS

foto: Kamendizajn.rs


Veoma ja važno napomenuti da ovaj mali biznis je zagrejao srca potrošača jer je na originalan način dao dodatnu vrednost kupcima. A dodatna vrednost se ogleda u tome da ponuda nije samo bila svedena na klasično prodaju proizvoda, već je oplemenjena sa brojnim dodatnim elementima, koju su usko povezani sa ovim proizvodom. A u neke od njih obuhvataju ...

Ideje i predlozi kako urediti kutak u svom domu ili preduzeču

Korisni saveti koji se tiču sadnje, održavanja i aranžiranja biljaka u saksijama

"Uradi sam paketi" koji vam pružaju mogućnost da sami sadite željenu biljku i aranžirate saksiju

Organizovane Radionice sadnje biljaka za firme i grupe

Opuštanje i beg od svakodnevnice kroz kreativne radionice


Još jedan od dokaza u ozbiljnost i zanimljivost kupcima, govore i brojke pratilaca na društvenim mrežama koje na Instagramu iznose 10 hiljada dok na Facebook'u iznose preko 3 hiljade.

Dakle osnova za dobre rezultate malih preduzeća osim dobre ideje je i dodatna vrednost svojim potencijalnim kupcima kao i prisutnost na webu. Prisutnost u formi stranica na društvenim mrežama kao i postojanje adekvatnog web sajta. A njihov spoj ima za rezultat mogućnost dolaska do znatno veće publike i budućih kupaca putem Interneta. Jer kako najnovija istraživanja kažu od ukupnog broja korisnika interneta ćak 74% njih pre kupovine odlazi na Internet u potrazi za odgovarajućim proizvodom i uslugom.


foto: https://www.instagram.com/kmndzjn 

foto: Kamendizajn.rs


...

Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog

Svedoci smo da živimo u vremenu u kome se sve brzo odvija, pa često neke stvari za koje smo nekad imali više vremena trenutno imamo vrlo malo, ili nemamo uopšte. Iz tog razloga danas ukoliko želimo da kupimo neki proizvod, pronađemo ma
...

Koja je cena izrade sajta, kako se formira i od čega zavisi? - Blog

Pitanje od milion dolara glasi Kolika je cena izrade sajta ? Ovo pitanje muči mnoge vlasnike biznisa, koji se po prvi put sreću sa potrebom za sajtom. Dati odgovor je nemoguće bez predhodno definisanih potreba i želja od strane klijenata. Umesto toga
...

Blendtec -Sjajan primer izgradnje jakog online brenda - Blog

Ako ste nekad bili u dilemi da vaš biznis nije za internet I da osim same prodaje proizvoda ne možete pružiti neku dodatnu vrednost svojim kupcima onda pogledajte kako to radi Blendtec Blendtec je Americka firma koja prodaje blendere…. Sigurno b
×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Startit: Kako do Uspešne Internet marketing kampan...
Fishing Booker iz Srbije: Od male poslovne ideje d...