Digitalni marketing može biti složen i dugotrajan, a vaše malo preduzeće možda nema posvećenog zaposlenog za posao. Ako nemate iskustva u ovim oblastima, razmislite o tome da ih angažujete na spoljnim poslovima kako biste se mogli fokusirati na razvoj vašeg poslovanja.
Optimizacija vašeg poslovanja za saobraćaj na pretraživačima (koja se naziva i optimizacija za pretraživače) pomoći će ljudima da pronađu vaše preduzeće i ponude na mreži.
Da li je malim preduzećima potreban Digitalni marketing? - Blog
Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog
Pregled: Marketing statistika i trendovi malih preduzeća (Renolon)
47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing.
81% kupaca istražuje onlajn pre kupovine.
96% malih preduzeća kaže da koriste društvene mreže u svojoj marketinškoj strategiji.
64% malih preduzeća ima web sajt.
17% malih preduzeća ulaže u optimizaciju pretraživača.(SEO)
61% marketinških stručnjaka kaže da su njihovi najveći izazovi generisanje saobraćaja i potencijalnih klijenata
36% malih preduzeća nema web sajt
74% potrošača se oslanja na društvene mreže da donesu odluku o kupovini.
41% lokalnih preduzeća zavisi od društvenih mreža za realizaciju prihoda.
46% svih pretraga na Google-u ima lokalnu nameru
47% vlasnika malih preduzeća u potpunosti samostalno vodi marketing
74% potrošača aktivno traži društveni dokaz pre nego što donese bilo kakvu odluku o kupovini
96% malih biznisa koristi društvene mreže i smatra ih korisnim
36% malih biznisa nema web sajt
92% vlasnika malih preduzeća smatra da je veb stranica najefikasnija strategija digitalnog marketinga.
BusinessDIT: Statistika upotrebe veb sajtova i marketinga za Male Biznise u 2023 - Blog
RNIDS: Rezultati istraživanja upotrebe digitalnih tehologija u poslovanju - Blog
Veb sajtVeb stranica je osnova strategije digitalnog marketinga. To je mesto gde ćete usmeravati saobraćaj, prikupljati potencijalne klijente i pružati korisne informacije o svojoj kompaniji.
Predstavite svoj brend: Prenesite poruku svog brenda dosledno pomoću logoa, boja i tona kopije vaše veb stranice.
Napišite moćnu stranicu o nama: Dok će se specifične stranice koje imate na svom sajtu razlikovati, zanimljiva stranica privlači kupce.
Započnite blog: Razmislite o dodavanju poslovnog bloga na svoj veb sajt
Budite prilagođeni mobilnim uređajima: Napravite veb prezentaciju koja se prilagođava veličini ekrana različitih uređaja kao što su stoni računari, tableti ili pametni telefoni za konzistentno iskustvo.
Omogućite deljenje na društvenim mrežama: Prikazujte dugmad za deljenje na društvenim mrežama uočljivo kako bi posetioci mogli da dele sadržaj sa svojim prijateljima.
Prikupite i pregledajte metriku: Biće teško vremenom poboljšati svoju veb lokaciju ako niste u mogućnosti da pratite kako je posetioci koriste. Koristite alatku za analitiku kao što je Google analitika da biste mogli da napravite pametne promene koje će poboljšati performanse vašeg sajta.
16 razloga zašto vašem biznisu treba web sajt - Blog
Važni elementi svakog web-sajta na koje morate obratiti pažnju - Blog
Prezentacioni veb-sajt za mala preduzeća: Sve što treba da znate - Blog
Pomoću marketinga sadržaja kreiraćete i deliti vredan, relevantan i dosledan sadržaj kako biste privukli i zadržali jasno definisanu publiku i podstaknuli profitabilne akcije kupaca.
Napravite kalendar sadržaja: Izvođenje strategije marketinga sadržaja bez plana verovatno će izgubiti mnogo vremena. Napravite mesečni kalendar koji opisuje koji sadržaj ćete kreirati i kako ćete ga distribuirati.
Delite putem društvenih mreža: Vaš sadržaj će biti uzaludan osim ako ne budete uspeli da dosledite oči ciljne publike na njega. Imajte plan kako ćete deliti svoj sadržaj na svojim platformama društvenih medija.
Iskoristite svoj sadržaj: Možete da koristite (i ponovo koristite) svoj sadržaj na mnogo različitih načina kako biste dobili više kilometraže od svakog dela sadržaja. Na primer, napravite niz postova na blogu o srodnim temama, a zatim ih kombinujte da biste napravili e-knjigu.
Više o Content Marketingu i postojećim strategijama posgledajte pod naslovima Šta je Content marketing I zašto je važan, kao i tekst Content Marketing strategija i Primeri web sajtova sa zanimljivim Content marketing sadržajem
Šta je Content marketing I zašto je važan - Blog
Content Marketing Strategija - Blog
Primeri web sajtova sa zanimljivim Content marketing sadržajem - Blog
Objavljivanje linkova ka sadržaju na vašim kanalima društvenih mereža povećava promet na vašoj veb stranici i blogu i daje vam način da direktno komunicirate sa kupcima i potencijalnim kupcima. Sledite neke osnovne predloge kao deo vaše strategije društvenih mreža:
Zahtevajte svoj brend na svim platformama: Registrujte ime svog brenda na svakoj mreži da biste sprečili da ga neko drugi koristi. Dok ste već kod toga, potvrdite svoje poslovanje na Google-u.
Budite dosledni: Kada postavljate svoje profile na društvenim mrežama, koristite istu sliku profila, biografiju, banere i boje da biste ojačali prisustvo svog brenda.
Fokusirajte se na razgovor i angažovanje: Društveni mediji se odnose na razgovor. Ciljajte da stvorite uspešnu zajednicu na svakom društvenom sajtu, umesto da preplavite svoju publiku promocijama.
Kreirajte kalendar objava na društvenim mrežama: Uključite raspored objava na društvenim mrežama u kalendar sadržaja koji ste već kreirali ili napravite novi koji opisuje šta ćete deliti, gde i kada.
Prikupite i pregledajte metriku: Koristite alatke za analitiku dostupne na različitim društvenim platformama da vidite koje vrste postova imaju najbolji učinak kako biste mogli sve više da angažujete svoju publiku
TikTok: TikTok nudi preduzećima način da kreiraju i primenjuju kratki video sadržaj u ležernijem okruženju. TikTok je pogodan za izgradnju brenda i angažovanje publike, a ne za direktnu prodaju. Slično kao i Instagram, doslednost u tonu i stilu sadržaja je ključna za izgradnju lojalnog pratioca.
Facebook (Meta) za male biznise - Blog
Plaćanje po kliku (PPC)
PPC je metoda marketinga koja vam omogućava da postavite ciljane oglase na stranicama koje je vaša ciljna publika verovatno da će posetiti. Klik na taj oglas će preusmeriti korisnika na vašu web stranicu, i sve što morate platiti je mala naknada po kliku. Ako pokušavate da proširite svoju ciljnu publiku ili steknete veću bazu korisnika, ovo može biti odličan kanal za istraživanje. To je suprotno od organskog saobraćaja, ali s obzirom na količinu korišćenja pretraživača, PPC ima potencijal da značajno poveća vaš posao.
Da li Google Ads funkcioniše za mala preduzeća? - Blog
RNIDS: Google Display kampanje, 5 ključnih stvari - Blog
Uspešan marketing putem e-pošte redovno komunicira sa klijentima. Ključno je slanje relevantnih i zanimljivih poruka u skladu sa rasporedom. Potrebno je vreme da se napravi kvalitetna lista e-pošte, ali je vredno vremena i truda. Počnite da koristite marketing putem e-pošte prateći ove korake:
Izaberite pravu platformu: Izaberite platformu za marketing putem e-pošte koja ima funkcije koje su vam potrebne po ceni koja odgovara vašem poslovanju. Neki naglašavaju dosezanje šire publike, dok drugi pružaju bolje alate za pomoć u dizajnu vaših e-poruka.
Kreirajte šablon za bilten: Većina platformi za marketing putem e-pošte obezbeđuje šablone spremne za upotrebu koje možete lako da prilagodite svojim logotipom i informacijama o kompaniji. Odvojite vreme da to uradite na početku i možete ponovo da koristite šablon svaki put kada pošaljete bilten.
Prikupite i pregledajte metrike: Koristite analitičke alate dostupne na platformi za marketing putem e-pošte koju ste odabrali da vidite koliko je ljudi otvorilo vašu poruku i kliknulo na određenu vezu.
16 razloga zašto vašem biznisu treba web sajt - Blog
Da li je moj Biznis za Internet ? - Blog
BusinessDIT: Statistika upotrebe veb sajtova i marketinga za Male Biznise u 2023 - Blog
Uspešne lokalne marketing strategije za male biznise - Blog
10 osnovih razloga zašto je svakom preduzeću potrebno prisustvo na Internetu - Blog
RNIDS: Domaće kore po receptu naših baka mogu se naći i na Internetu - Blog